onsdag den 13. februar 2013

Så kom min Pakke...

Fra Gabrielles.dk som jeg bestilt den anden dag og jeg er så glad, det er så smukt alt sammen, så jeg kunne sagtens bruge en kasse mere :-)

Det var meningen at det skulle op i mit krea rum, når det står klar, men det nænner jeg altså ikke..

Har sat det op i køkkenet, kunne slet ikke lade være, selvom jeg døjer med en træls migræne og nakkesmerter i tiden, så det er ikke lige frem energi jeg har, men jeg måtte bare lige vise jer det...

Det er så smukt og forårs agtigt at man slet ikke kan andet, end at blive i godt humør af de skønne farver, så jeg kan kun sige, at de har gjort det igen Greengate, de F..... dygtige det må jeg sige...

Glæder mig allerede til vi skal ud på verandaen og hygge til sommer, med en masse skønne Greengate farver..

I kan se lidt flere billeder på min den anden blog " Sommerhusliv Hele Året" her kan i nemlig se dem i stor størrelse, så i bedre kan se detaljerne...













10 kommentarer:

  1. Tillykke med alle de fine sager.
    Det er så smukt det hele.
    Lidt forår giver det inde her midt i vinterkulden:o)
    Du ønskes god bedring, så du kan få lidt energi tilbage ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Så fint det er alt sammen. Kan godt forstå at du ikke kunne vente :-)
    Du bliver nok nød til at bestille endnu en kasse til dit krearum :-)
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  3. Ååhhhh, hvor er det bare sååå fint ! <3

    Så misundelig :p

    SvarSlet
  4. Er du vimmer hvor en lækker pakke ;0) Kan godt forstå at det måtte op med det samme og det hele passer bare skønt til dit skønne hjem. Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt med alle de nye ting :-), dejlige farver, det er tiltrængt i denne grå og triste tid.

    Håber du snart er frisk igen og får noget mere energi, sender lidt sol og glade tanker mod Farsø, søde.

    Knus fra Helle

    SvarSlet
  6. Det er bare nydelig :-D Du frister til shopping med de delikate bildene av det nye Green Gate ;-)

    Klem Mona

    SvarSlet
  7. Hold op hvor ser det godt ud! flotte puder og tæpper du har fået :-)
    Spændende hvordan dit krearum kommer til at se ud <3

    God bedring søde.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  8. Så fine og flotte ting du har fået hjem.
    Det må have været en fornøjelse at pakke ud.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  9. Sikke mange lækre ting du har købt dig, søde Susi!:) Som du ved, elsker jeg din måde at tage billeder på, og ikke mindst dit valg af super flotte ting til jeres hjem!
    Ha en rigtig dejlig weekend - og god bedring!!
    Knus fra Mette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.