lørdag den 9. februar 2013

Maileg på Formland /Up/

Ja! Så blev det Maileg´s tur til at give en lille rundvisning og en forsmag på Forårets  nyheder, som er så skønne , der bliver noget at glæde sig til...

Der er ikke noget at sige til, at man som dansker bliver pavestolt over at besøge messen i Herning, vi har så mange kreative mennesker i lille Danmark, som vi kan være så stolte af, med det de viser frem gang på gang...

Maileg er helt klart en af mine favoritter og er verdenskendt for alle deres smukke legesager, som der snart er lige så mange voksne piger, som der er vilde med..

I år kommer de med masser af smukt tøj, som kan købes løst til deres søde kaniner, så jeg skal helt klart have klædt mine kaniner fint på til sommeren :-)

Der kommer også de sødeste klovne og et skønt skønt spisstel til børn, et super flot cirkus og meget meget mere...

I kan se mere i deres nye katalog Her!

Kig forbi min blog  " Sommerhusliv Hele Året" og se mine lækre skumfiduser...

































5 kommentarer:

  1. Helt sikker fine sager de kommer med i år, jeg er meget vild med cirkus teltet og alle de små artister, uh det er så fint...

    SvarSlet
  2. Der var så meget fint Maileg på messen.
    Mange af kjolerne var rigtig fine, som ses på dine flotte billeder :-)


    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Her var masse fint! Koselige disse kaninene.

    Ha en flott søndag.

    klemmer fra Hjørdis

    SvarSlet
  4. For søren da alle de fine ting ... også i forrige indlæg ;0)
    go' søndag til dig

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.