tirsdag den 5. februar 2013

Mine flotte Fødselsdags gaver...

Inden jeg skal trække de heldige vindere imorgen, skal i lige se hvor begavet jeg er blevet på min fødselsdag i Lørdags.

Det er helt vildt som jeg er blevet forkælet af søde veninder og min mand og ungerne, der er slet ikke noget der skal byttes, så de er efterhånden godt klar over at Greengate, Cath Kidston, Walther & Co og Maileg altid bringer glæde...

Ud over de fine sager har jeg også fået fjernsyn i soveværelset, men det fik jeg lidt på forskud, så det har jeg nydt i en lille måned...

Så fik jeg penge, så jeg kan købe lidt mere Greengate, er jo helt vild i deres nye kollektion...

Weekenden har været så hyggelig, har haft to tøser til overnatning, de ankom Fredag og derfra kørte vi direkte på Savillas.dk og fik en lækker frokost.
Lørdag mødtes vi med to skønne tøser i Herning og var en tur på Formland.
Søndag hyggede vi herhjemme  og holdt min fødselsdag..

Så hele denne uge står på ren afslapning, inden vi skal holde min kære mand fødselsdag...

Vi har ikke mindre ned 10 i familien, som der har fødselsdag i Februar måned...


Husk og kig forbi imorgen, når jeg trækker lod om dine fine gaver :-)















31 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var! Superfine gaver du fikk! Klem Cecilie

    SvarSlet
  2. Endnu et stort tillykke søde Susi :)
    Dejligt med al den forkælelse du har fået, skønt og lækre sager.
    Hvor er den søde lille pingvin fra?
    Uh er så spændt på i morgen....
    Smil herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Pia

      Pingvinen er en gave og en læbepromade, ved desværre ikke hvor den er købt ;-)

      Knus Susi

      Slet
    2. Pingvinen er købt i Notre Dame i København :-)

      Slet
  3. det ser rigtig fint ud dejlige gaver, tillykke med dagen, mon ikke min kommer i postkassen idag?
    Lyder som en hyggelig weekend

    mvh Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det er ren forkælelse med alle de smukke sager.
      Jeg har fået en pakkeseddel i postkassen idag, så jeg glæder mig til at hente pakken fra dig imorgen..

      Det har været så hyggeligt, håber også du en dag har lyst til at kigge forbi.

      Knus Susi

      Slet
  4. Det er da dejligt at blive fejret med gode venner og dejlige gaver! Den stribede gamle kande passer rigtig godt til det nye GG! Tillykke med det hele!
    Knus fra Panini

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anni

      Tak skal du have, den stribet kande fik jeg af Birgitte, hun er bare god til at finde det gamle.

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  5. Gratulerer så mye med dagen som var på lørdag Susi :-)
    Heldige du som har fått så mange nydelige gaver :-D Å heldige oss som du deler de nydelige bildene med ;-)

    Ønsker deg fortsatt en fin dag.

    Klem Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mona er så glad for alle de fine gaver.

      Dejligt du kiggede forbi.

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  6. Et forsinket tillykke med fødselsdagen Susi... Jeg kan se at du har fået nogle lækre gaver og at du har hygget maks.
    En dejlig tirsdag til dig knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte du kan tro vi har hygget max.

      Tak for din hilsen ;-)

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  7. Gratulerer med dagen som var Susi:))
    Så utrolig mange fine gaver du har fått, vel fortjente, alle sammen ♥

    Ha en fin dag!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Line

      Ja! Jeg er blevet så forkælet, det er dejligt, med så mange skønne sager :-)

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  8. Sikke nogle skønne og lækre gaver du har fået. Fortsat dejlig dag. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg kan vist ikke klage og endnu engang tusind tak for gaven søde, det er alt for galt :-)

      Glæder mig til vi skal ses.

      Knus Susi

      Slet
  9. Et stort forsinket tillykke med dagen <3

    SvarSlet
  10. STORT tillykke med føs´dagen.
    Det er så dejligt når familie og venner kender én så godt at gaverne bringer lykke. Det lyder som en skøn fejring.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Susan

      Ja! Det er så dejligt der ikke er nogen bytter, er så glad for det hele og glad for alle de hyggelige timer jeg har haft i denne weekend, sammen med nogen søde tøser :-)

      Knus Susi

      Slet
  11. Fine billeder af gaverne og tusind tak for nogle dejlige dage hos dig <3
    Jeg har nydt dem alle.

    Ha' en dejlig aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  12. Tak i lige måde søde, savner dig sgu allerede :-)
    Håber ikke turen var alt for lang hjem over ;-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Hej Susi
    jeg må sige at du har opdraget din familie og venneskreds godt med hensyn til gavekøb. Jeg syntes dine gaver er rigtig smukke og er lige dig ,atter et stort tillykke med dagen i lørdag og tillykke med gave regnen.
    Mange varme knus
    Majse

    SvarSlet
  14. Sikke overdådigheder af smukke gaver, dejligt samvær og skønne oplevelser. Kan godt forstå at ugens dage står i afslapningens tegn, forud for resterende af månedens aktivitet. Festligheder og fødselsdage er jo altid dejlige, såvel som livet er det både inde og ude. Februar er en dejlig måned der rundt omkring varsler os om, at et spirende forår er på vej. Hjertelig TILLYKKE med din føz'dag i lørdags, og TILLYKKE til og med manden din, når hans dag oprinder.
    Kærligst Tina

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med fødselsdagen! Sikke mange og fine gaver du har fået :)

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med fødselsdagen om end lidt forsinket:-)
    Det kan ikke være svært at købe gaver til dig da du jo har dine favoritter.:-)
    Dejligt med alle de flotte gaver du har fået.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  17. hej susi...et kæmpe hurra og tillykke herfra..
    sikke en masse fine gaver du har fået ,,,hvor er pjerrot og ballerinaen dog søde..
    spændende med formland , jeg nåede dog ikke afsted , pga influenza, så må rundt og nethandle, eller besøge showroom`s...
    Ha en dejlig dag..Kh Diana

    SvarSlet
  18. Stort tillykke :) Jeg kan se, at vi har præcis samme smag ;)

    Mvh Rikke

    SvarSlet
  19. Sikke mange super fine gaver du har fået, det er jo skønt at have fødselsdag, godt det snart er min tur..-). Knus

    SvarSlet
  20. Så skønne gaver du har fået Susi.
    Endnu engang stort tillykke herfra.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.