fredag den 30. marts 2012

Påskeæg til Mig!

Det var hvad der kom med posten idag, fra en sød og trofast læser.
Anne O har sendt det sødeste påskeæg lige i mine farver og med et lækkert indhold af chokolade.
I kan tro der var nogen i huset der blev misundelige, når jeg sådan bare uden, at have sendt et gækkebrev...
skulle forkæles...


Tusind Mange Tak Anne O det er alt for galt.
Håber snart du har mod på at vende tilbage til blogland, savner dig...

Ha´en dejlig aften derude...



Husk min Give Away fra Vintage Kompagniet.
Du kan blive den heldige vinder af denne smukke bog!!!
Klik Her! hvis du vil være med.




7 kommentarer:

  1. Fiint!Så heldig du er!
    Kos deg!
    Klem Irene

    SvarSlet
  2. Dejligt med små søde overraskelser i et håndlavet æg - smuk tanke.

    SvarSlet
  3. Lækkert og så fin gave...men synes du sagde du var på skrump..;-)
    Man har altså lov til at hygge sig i påsken...så må man gå på skrump bagefter..:-)
    Det tænker jeg at gøre.
    Tror jeg nok..;-)

    Rigtig god påske fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Ja! det er dejligt med sådan en overraskelse, selvom jeg er på skrump.
    Har faktisk tabt 7 kg, så det går den rigtige vej...
    Så et lille påskeæg, det kan jeg godt være bekendt at spise.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Sikken en sød Anne O :-D Dejligt at blive uventet overrasket med sådan et lækkert æg :) God weekend

    SvarSlet
  6. Var bare så lidt ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.