tirsdag den 20. marts 2012

Billeder fra vores soveværelse.

Så blev det endelig dagen, hvor vi kunne få det hele sat på plads i soveværelset igen, det har også taget sin tid, må jeg sige.
Men ting tager tid, især når det hele skal laves, så rummet kunne udnyttes bedst muligt.

Rummet er som skrevet før et rum med mange hjørner og skråvægge og kun ca 12 kvm, så vi har prøvet at udnytte pladsen så godt så muligt.

Kenneth har selv lavet indbygget dobbelt skab, indbygget skuffer, reol og radiatorskjuler ud i et med en stor og lækker vindueskarm, skodder for vinduerne, (som vi tit har snakket om , da det så træls ud med gardinet, når vinduet runder foroven) den hylde der hænger over bænken og en ny senge gavl, som passer lige under skråvæggen, så det tager bare tid.

Da vi overtog huset havde de tidligere ejere sat groft glasvæv op, det var så dårligt sat op.
Så her har han spartlet væggene og sat filt på, hold op! hvor det pyntede, det gav et helt andet rum.
Så har han malet gulvet hvidt, det er super flot og får rummet til at virke meget større.

Jeg mangler at finde et gammelt sengebord/skab til Kenneth´s side og lige den senge lampe det skal være, men det finder jeg nok en skønne dag.

Så jeg er super glad ved det er færdigt og ovenud tilfreds med min dejlige mand og mit soveværelse.
Glæder mig til at sove i min nye seng.

Her kommer en masse billeder af vores soveværelse, håber i kan bruge nogen af ideerne...


Radiatorskjuler og reol
Billedet er taget inden sengen kom på plads, så i bedre kan se den.

Dejligt med hylder til alle mine sager


Læg mærke til de fine vinduesskodder.
Det var lidt svært at tage et godt billede, når de var lukket,
så det må i have en anden dag.

Min fine svampe lampe fra Heico
Den er så hyggelig når den er tændt...




En af mine ynglings blomster


Have bænken fik en plads i soveværelset.
Her står den så hyggeligt.

Greengate soveposen har fået plads i den gamle hvidmalet vinkurv

Elsker den serie fra Greengate




Skal nyde at sove i vores nye seng...









Sengegavl, som Kenneth selv har lavet af en mdf plade

Læg mærke til det fine mønster, han har fræset i med sin overfræser
( Den er guld værd)


Gammel taburet, som der er blevet malet lyseblå.
Læg mærke til de indbygget skuffer i baggrunden.
(det er Kenneth´s skuffer til alle hans motorcykelblade)


40 kommentarer:

  1. Hej Susi
    Hvor er det et SMUKT soveværelse i har fået lavet ...
    Det ser bare så HYGGELIGT ud og der er så mange FINE detaljer ...
    Kan godt forstå du glæder dig til at tage det i brug ...
    Kram fra Dorthe

    SvarSlet
  2. Hold nu på, hvor er det bare smukt....total indbydende.
    Kan godt forstå du glæder dig til at skulle sove i så henrivende et værelse.
    Knus fra Tina
    Ps. Og heldig du har en mand som kan udrette så mange ting. Min mand kan kun lave mad, men er jo også skønt. Smiler

    SvarSlet
  3. Kære Susi. Hvor er det dog blevet flot, her kan I da kun drømme gode drømme. Alt er så gennemtænkt, og intet overladt til tilfældigheder, flot arbejde.
    Og må endnu en gang fortælle dig, at jeg synes du har en dygtig gemal, ros ham endelig, tror jeg da allerede du gør ;)
    Sweet dreams!

    SvarSlet
  4. Kære Susi, hold da lige op hvor er det blevet flot - helt i din gennemførte og lækre stil. Tillykke med det. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Det er blevet SÅ flot og lækkert Susi ;0) Det må have været noget af en udfordring med alle de skråvægge ;0)

    SvarSlet
  6. Hej Susi

    Det er bare SUPER flot, jeg ville ønske det var mig der skulle bo derinde.
    Kan godt forstå det har taget tid ,med alt det din mand selv har lavet, han er bare dygtig.
    Det må være dejligt,han kan lave alle dine ideer.
    Sådan en mand skal jeg vist lede efter:-))

    Håber i drømmer sødt i jeres drømme soveværelse.

    Celine

    SvarSlet
  7. Helt vildt så lækkert det er blevet Susi ser fantastisk ud Smukt Og dejligt lyst og skønt

    Tillykke med det Og drøm sødt i nat:0)


    Knus Og Kram Til Dig Susi

    Sisse

    SvarSlet
  8. Kom hjem til mig... kom hjem til mig... Sådan et soveværelse kan man da kun sove og drømme godt i..
    Jeg glæder mig til jeg får lavet mit soveværelse......engang.

    Nyder virkelig din stil.

    God aften til dig.

    Knus Louise

    SvarSlet
  9. Super fint og smukt værelse, sikke alle de ideer du har. Henter du nogle gange inspirationer andre steder fra ind-udland. Eller er du bare den heldige der er født med en super kreativ hjerne, smukt

    SvarSlet
  10. Hvor er det blevet fantastisk,susi og Kenneth for den sags skyld. Det var da helt sikkert værd at vente på hva?..
    Smukt smukt lige til et greengate katalog :-)
    Glæder mig til at se et billede når skodderne er lukket, rigtig sjov ide :-)
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  11. Misundelig er det forkerte ord, for jeg under dig det! Men jeg kunne ønske mig det samme! Dine ideer og din mands hænder gør underværker!

    SvarSlet
  12. Hvor ser det bare godt ud susi... Kunne da godt bruge sådan en handy man herhjemme :)

    SvarSlet
  13. Hyggeligt og forårsagtigt med alle pastelfarverne :) Tænker over hvad min mand ville "syntes om" ? Hvad siger din "Mand" egentlig til alle de lyse pastelfarver ?
    Knus Gitte

    SvarSlet
  14. Hold fast et gennemført soveværelse ned til mindste detalje. Det er meget indbydende og oser af stemning. Tillykke med det fine resultat til dig og din mand :0)

    SvarSlet
  15. Aj det er blevet virkelig flot lyst og lækkert..dygtig mand du har dig og jeg er sikker på man sover helt fantastisk i det rum!

    SvarSlet
  16. Altså - det er bare fantastisk flot hjemme hos jer.

    SvarSlet
  17. hold da op hvor er det blevet flot og gennemført, din kære mand Kenneth er godt nok snild på fingrende..
    Jeg er nu gladfor at læse han har fået et par skuffer til sine mototcykelblade :O)

    SvarSlet
  18. Hvor er det bare super hyggeligt ♥
    Tak for inspiration ;0)

    SvarSlet
  19. Så flott innredet soverom, og fantastisk fin romopplevelse:))
    Stiligt med det buede vindu, og så praktisk med radiator reolen.
    Herligt rom:))
    Ha en fin kveld!!
    Klem Anita

    SvarSlet
  20. Hej Susi
    Ej et lækkert soveværelse i har fået jer. Det oser af lys og romantik. Tænker sådan på hvad din man siger til alt det romantik :-)

    Kram fra Andriette

    SvarSlet
  21. WAuw,wauw, hvor er det blevet super lækkert. Kan godt forstå du er rigtig glad for det. Flot flot arbejde din mand har lavet.
    Sov godt Susi :-))
    Knus Anette

    SvarSlet
  22. Super flot og giv nu ham Kenneth et stort kram fra os piger herinde og sig at vi er lidt misundelige på dig som har sådan en skøøøøøøn handymand..:-)
    Din fine sans for farver og detaljer og hans håndværk er jo fremragende..:-)

    Sov godt!

    hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  23. Hvor er det fint, sikke en masse skønne detalier :)

    SvarSlet
  24. Ja som flere af de andre kommentatorer er også jeg fuld af beundring af din mand og hans flotte snedkerarbejde. I er et godt team I to :-)
    Knus - og sov godt :-)
    Kate

    SvarSlet
  25. Det er jo intet mindre end fantastisk. Sikke et arbejde!! Jeg elsker når hjem er indrettet med helt specieltilrettede løsninger, det er en fryd for øjet.

    SvarSlet
  26. Kære Susi. Det ser mega lækkert ud- der er sommerhus stemning over jeres hjem- det er positivt ment, for jeg elsker at være i vores sommerhus, så forestiller mig, hvordan det var, at kunnevære der hver dag. Og så den fine lyserøde svampe lampe. Knus

    SvarSlet
  27. hej Susi
    hvor ser det hyggeligt ud fin lille sove hule -i like- :-))
    knus Maj Britt

    SvarSlet
  28. Hej Susi

    Hold da op et fint soveværelse, det er bare så hyggeligt og med din sans for alle de fine detaljer er det bare så fint.

    Jeg kan godt forstå du har glædet dig til at tage det i brug, med sådan et soveværelse kan der da kun drømmes dejlige drømme :-)

    Må jeg lige spørge hvor du har købt din sengekappe?, jeg leder nemlig efter sådan en til vores seng.

    Kram fra Lotte

    SvarSlet
  29. Kære Allesammen.

    Tusind Mange Tak for alle jeres søde kommentarer, det gør mig rigtig glad, at i kan lide det.
    Er selv ovenud tilfreds, det har været værd at vente på.

    Jeg kan ikke lige overkomme at svarer jer allesammen, så jeg håber det er okay at jeg svarer på de spørgsmål der er kommet.

    Der er et par stykker der spørger om hvad min husbond siger til alle de pasteller.
    Sjovt nok så stillede jeg ham spørgsmålet for et stykke tid siden, om han virklig godt kunne lide den måde vi boede på og hvad hans motorcykel venner sagde til ham i klubben.
    Han svarede! at han nød alle de lyse farver og at han var stolt af vores hjem og at han ikke gik op i hvad de sagde, så længe han selv havde det fint med det, så det er jeg rigtig glad ved.

    Ligesom jeg har fået en masse træls kommentarer på mine bidrag i den konkurrence som jeg desværre har tilmeldt mig til hos Ellos.
    Her er der nogen der skriver, at jeg bor upersonligt og i en udstilling.
    Det føler vi ikke på nogen måde at vi gør for alt hvad vi køber og sætter i stand er udvalgt personligt af os/ mig fordi det er noget jeg/vi holder af.
    Troede det var en hyggelige konkurrence, men det handler kun om at snyde sig til stemmer og kritisere ens bidrag derinde, så det har jeg fortrudt mange gange, men så har jeg lært at jeg aldrig skal melde mig til sådanne useriøse konkurrencer.

    Det personlige i vores hjem, er alle de ideer vi får sammen og selvom det ikke umiddelbart ser ud som om vi roder, så roder vi ligeså meget som alle andre.

    Syntes bare ikke det er mit rod jeg har lyst til at vise jer.
    Så ville i nok få et chok, for jeg kan indimellem rode overalt, når jeg har mine dårlige dage.
    Eller når Kenneth står og Maler midt i køkkenet..

    Lotte Spørger hvor jeg har købt min volang til sengen henne, det har jeg i Ilva for snart 10 år siden, men de har den stadig, tror bare kun de har den i 90 cm bredde
    Du kan finde den her:
    :http://shop.ilva.dk/produkt/75900288/anglaise?webgrp=S%F8gning

    Så er der en der spørger om hvor jeg får mine ideer fra.
    Ja! dem får jeg rundt omkring og allevegne.
    Hvis jeg f.eks ser en gammel film, så har jeg svært ved at koncentrer mig om filmen, men går i svime over alle de smukke gamle ting og får ofte en ide midt i filmen.
    Har lige set " Vi på Krageøen" min yngling børne serie imens jeg var kreativ, kunne slet ikke se filmen, så kun på deres gamle køkken, som var så smukt.
    Eller i blogland eller boligblade og mange gange kommer de af sig selv.

    Ha´en dejlig dag Allesammen.

    Mange Knus Fra Susi

    SvarSlet
  30. Kære kære Susi, du og din Kenneth bor smadder hyggeligt,og han er super dygtig til at udføre dine ideer , du har en skøn stil, hold fast i den ,og lad være med at ta´dig af folk´s kritik,jeg tror bare de er en anelse misundelige
    knus til dig
    jonna

    SvarSlet
  31. Hej Susi

    Tak for dit svar - øv øv jeg skal bruge det i 180 i bredden.

    Misundelse er virkelig en grim ting, jeg synes I bor så vidunderligt og hyggeligt og MEGET personligt, jeg må da indrømme at jeg også har tænkt hvad mænderne hjemme hos jer dog siger til alle de pasteller og hyggenusseting - men det lyder jo til at Kenneth er rigtig glad for det og så er alt jo bare som det skal være.

    Hjemme hos os er det da helt klart også mig der har sat det største præg på indretningen, men det er kombineret med nogle af de ting som Thomas også synes om og så har vi fundet løsninger som vi begge godt kan lide, det er så en god blanding - ja og så går mænd nok heller ikke helt så meget op i detaljerne som os kvinder :-)

    Ha' det godt og nyd det dejlige vejr.

    Knus og kram fra Lotte

    SvarSlet
  32. Hej Lotte

    Du kan bare sy dem sammen, det tror jeg er nemt eller købe det i Jyske og sy en sød blonde på forneden, det vil se rigtig sødt ud.
    Nogen gange har Bona`Parte dem, så kig lige derind.

    Tak for dine altid søde kommentarer på min blog:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  33. Åhh Susi, kunne jeg ikke få et billede af din sengegavl??
    Vi har nemlig selv skråvæg ved sengen og mangler sådan en sengegavl, men væggen er bare ikke ret høj :-( Måske jeg kunne få lidt inspiration fra din??

    Knus Louise

    SvarSlet
  34. Was für ein wundervoller Raum!!! ich bin total begeistert! Tolle Idee mit dem Regal unter dem Fenster und all die schönen Farben und kleinen Details! Ein Traum! Ich liebe es!
    Liebe Grüße,
    Tini

    SvarSlet
  35. Hej Louise

    Jeg tager et billeder senere idag.
    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    Hallo Tini

    Vielen Dank für Ihre süßen Kommentar.
    Ich bin auch wirklich froh, dass es schließlich fertig, dauerte es seine Zeit.

    Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag

    Umarmungen Susi

    SvarSlet
  36. Susi, hvor er det bare fantastisk! det kan I godt være stolte af, begge to!
    må være fantastisk at sove i sådan et soveværelse :)

    SvarSlet
  37. Så fint ni har de Susi! Å att din man oxå gillar dom glada färgerna förvånar mej inte, de gör min man oxå ;) Dom elaka kommentarerna i Ellos tävlingen, ska du försöka att strunta i, även om jag förstår att de sårar, men jag är övertygad om att de bara e avundsjuka...fattar inte att de finns folk som kan med att vara så elaka, har man inget snällt att skriva, kan man väl bara låta bli!! Själv blir jag ALLTID så glad när jag besöker din blogg med allt fint ;) Ha en toppenbra dag Susi ;) Kram Fiddeli

    SvarSlet
  38. Hej Susi.
    jeg kan godt forstå du elsker dit soveværelse. Det er bare så skønt og gennemført.
    Søv sødt
    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
  39. Hej susi!
    Vil lige rose jeres hjem og alt jeres hårde arbejde..... Det kan I kun være stolte af. Helt kanon det hele ;-)
    Jeg bruger mange af ideerne på nettet i mit sommerhus og vil helt sikkert bruge mange timer på dine blogs .
    Skal lige høre hvor du har købt det lyseblå tapet med hvide prikker i soveværelset, må bare ha' det på væggen i mit sommerhus ;-).
    Tak for en lækker bloog
    Knus
    Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi

      Tak for dine søde ord, dejligt du kan bruge mine ideer.

      Tapetet har jeg købt Her: http://www.cathkidston.co.uk/p-11619-cath-kidston-spot-wallpaper.aspx?referrer=category

      Ha´en dejlig dag

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.