onsdag den 14. september 2011

Smukt Tapet

For bare to dage siden bestilte jeg 4 tapet prøver hos maleributiken.se for bare 44 danske kroner incl. porto.
Jeg valgte disse fire smukke tapet prøver fra Pip.
Går nemlig og tænker lidt på, om vores den ene væg i soveværelset skal tapetseres.
Det kunne lige give lidt hygge, istedet for det hele er hvidt.
Så hvis i lige står og mangler noget fint tapet, til en bogkasse eller sættekasse eller måske fronten på jeres kommode.
Så er det meget billigt i forhold til, hvad den lokale maler skal have.
Vores tager 50 kr pr. meter og her får du hele 4 x1 meter for 44 kr.
Så det immervæk en besparelse på 156 kr.










8 kommentarer:

  1. Hold da op der smutter jeg lige forbi.
    Kunne godt trænge til lidt forandring på min gamle kommode.
    Tak for tippet endnu engang:0)

    Kram Celine

    SvarSlet
  2. HOLD DA OP det var susme billigt - tapet ER nemlig ellers rigtig dyrt at invistere i!!
    Sikke et godt køb.
    Glæder mig til at se hvad du finder på :-)

    SvarSlet
  3. Der er også den mulighed at gå ned til en farvehandler og spørge, om man må få deres gamle tapet bøger, som de ikke bruger mere.
    Jeg fik 3 bøger, da jeg spurgte. Ganske gratis :-)
    Lene

    SvarSlet
  4. Lekre tapeter ,))
    Nyt skjønne høst dager ♥
    Klemmer Anki

    SvarSlet
  5. Hej susi
    tak for info må helt sikkert forbi der er ved at lave ting og sager til Milles værelse og der skal helt sikkert laves flere æsker med tapet omkring. Det er nogen gange meget billiger at handle i udlandet. Jeg har lige købt Oliver nye skole taske i tyskland. Den koster 799 plus porto herhjemme men i tyskland gav jeg 532 inkl porto til dk...så det var også mere end 300 kr jeg sparede...jeg har sparet 1000 på en autostol til Mille da jeg købte i tyskland....så ja det kan godt spare sig at søge lidt rundt..
    knus til dig fra mig

    SvarSlet
  6. Ja! jeg har også fået et par stykker af de tapet bøger.
    Men de vil jo ikke rigtig af med Pip Katalogerne.
    Har prøvet ihærdigt.
    Du går kun af med dem der udgår...

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. oh my dear,
    i am sooo happy about your words
    let me give a little peace of love to you, your family and home...best wishes to my most loved region of the world under the most loved northern light ;-) from heart
    silke :-)

    SvarSlet
  8. Dejligt tip du har delt. Tak for det. Har lige været inde og bestille. Hilsen fra Gitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.