lørdag den 3. september 2011

Pynt til flasken.

Igår fik vi et dejligt uventet besøg af vores venner Birgit og Kenn fra Hundested.
Og med til mig havde Birgit en rigtig fin sag, som hun havde hæklet.
Hun er knald dygtig til det med at hækle.
Det var til pynt til rødvinen eller som her på vores saftevands flaske.
Den er jeg bare så glad ved...
Og så er det jo lige min farve.
Det ville være så skønt, hvis Birgit boede lidt tættere på, så kunne hun lære mig at hækle.
Nu har jeg nemlig købt en fin hæklenål og noget lækkert garn i fine pastel farver.
Og bogen købte jeg jo, for over et halvt år siden og lovede mig selv, at jeg skulle tage mig sammen.







3 kommentarer:

  1. Det er jo lige dig med alle de detaljer - dejligt når man får uventede gaver. Du må snart unde dig selv tid til at kaster dig over hækleriet - er sikker på at der kommer en masse kreativt ud af det.

    God weekend.

    obs.. Husk ny URL adresse.

    SvarSlet
  2. den er da rigtig sød passer godt til limonade flasken knus <Maj-Britt

    SvarSlet
  3. Dear Susi!
    Cover the bottle looks great!
    I guess I'll get into it with a hook! : o)))
    A blog is beautiful and the new version!
    I likes your blog and your colors!
    And GG and Maileg and everything!
    Have a nice weekend: o))
    Jarka

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.