søndag den 18. september 2011

Pink Stol.

I et af mine tidligere indlæg, viste jeg jer en stol, som jeg havde fundet på loppemarked.
I kan se den Her!
Det endte med, at jeg lovede den til Line, som vi er så heldige at få lov at låne engang imellem.
Line´s mor havde lige syet puder og ting til hendes værelse, så jeg fik noget af det stof op,til at sy en hynde
til stolen, så det passede sammen.
Ellers var det jo nok endt med Greengate...smiler...
Og vi aftalte den skulle males hvid.
Men jeg syntes altså den blev for kedelig.
Så den blev malet om og blev pink.
Og den er bare blevet flot.
Glæder mig til at se om hun kan lide den....




7 kommentarer:

  1. super fin og friske farver - mon ikke hun ka' li' den ... ;0)
    Er lige kommet hjem fra en køretur og tror minsandten jeg er kørt forbi dit hus - ligner ihvertfald det fra et billede du har haft her på bloggen ;0)

    SvarSlet
  2. Hej Susi

    Den er da bare blevet så fed!!!
    Det ville da være synd at male den hvid, så det var godt du malede den om.
    Er helt sikker på hun bliver ellevild, ellers er jeg helt klart aftager af den:-0

    Kram Celine

    SvarSlet
  3. Elsker den farver...man bliver helt happy af at se på den. Du er bare go' til disse loppefund. Rigtig god aften til dig Susi *KNUS*

    SvarSlet
  4. Ejjjj, hvor er den blevet fin.
    Jeg er helt sikker på Line bliver meget glad for den.
    God aften til dig og dine

    SvarSlet
  5. Kære Susi

    Nøj hvor den fin. En rigtig god ikke for skrap pink. Du står vist til en stor krammer fra Line.

    Mange hilsner
    Helle Laursen

    SvarSlet
  6. Hej Merete.

    Så kunne du da lige have kigget ind.
    Det kunne have været så hyggeligt...

    Ja! jeg håber også at Line bliver rigtig glad.
    Hun kommer og henter den imorgen.

    Tak for jeres kommentarer.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Den er bare superfræk! Og hvis hun ikke kan lide den, så kender jeg nok nogen (læs: mig), der ville blive glad for den ;)

    Kærlig hilsen

    Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.