torsdag den 29. september 2011

Overtræk til Symaskinen.

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få udskiftet det gamle overtræk til symaskinen.
Det var faktisk noget af det første jeg syede, da jeg fik symaskinen af min svigermor.
Så det var ved at være lidt kedeligt.
Nu har jeg syet det med patchwork syninger ( det tager lidt tid ).
Men jeg syntes det var det hele værd.
Blomsten der er sat på, er genbrug fra det gamle overtræk.
Det sad på et af Greengate´s viskestykker, som jeg købte dengang.
Har klippet det så fint jeg kunne og strøget det over på det ternet stof.
Håber i kan bruge ideen...
Har selv tegnet et mønster, men hvis i skulle have lyst til at sy et selv.
Har jeg fundet et mønster til jer Her!



7 kommentarer:

  1. Hej Susi ;0)
    Det ser rigtig godt ud ;0)
    Det må have taget lidt tid at få blomsten klippet så fint ud.
    Knus Julie

    SvarSlet
  2. Så fin den var!!
    Og så lurt;))
    Jeg har min symaskin stående fremme med det stygge, gamle plastikkbeslaget med hull i jeg... dette var en skikkelig god ide altså;))

    Klem Line

    SvarSlet
  3. kan man ligge bestillinger ind???... SMILER...Den må jeg heller printe ud har jo også en Singer og vi har jo krea aften i aften naboen og jeg så måske jeg skal ´have lavet sådan en fin i stedet for den plastik en der hører til er da ret ucharmerende.
    God dag og tak for alle dine DIY ideer ;O) Tine

    SvarSlet
  4. Hej Tine.

    Ja! den er nem og enkel at sy.
    Så det skulle i sagtens kunne nå...smiler...

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Tusinde tak for mønster!! Skal selv have syet et - på et tidpunkt ;)

    SvarSlet
  6. hvor er det fint... min maskiner står bare og trækker støv - måske man sku' få syet et ;0)

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot! Jeg har tit tænkt på at sy et til min symaskine, men den har et plastovertræk, som beskytter vældig godt, når jeg slæber maskinen fra A til B og det betyder meget for mig.

    Men, så kan jeg jo sy så mange andre ting ;)

    Klem

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.