fredag den 23. september 2011

Nyt Patchwork tæppe.

Så blev det klar.
Kan i huske jeg skrev igår, at min veninde Trine og jeg havde lavet en bytte handel.
Hun syede noget til mig og jeg syede noget til hende.
Det jeg har syet til Trine, har jeg jo vist jer.
Så nu skal i se hvad Trine har kreeret til mig.
Dette fine patchwork tæppe af Greengate stof til min søde lille dukke lise.
Er det ikke bare super flot.
Det er dobbelt så stort i virkligheden, så tøserne rigtig kan putte det om dukkerne, når de leger.
Det er jeg bare så glad ved...


Må lige vise jer tæppet efter det er blevet vasket.
Syntes det blev meget finere og ikke så stift længere.




5 kommentarer:

  1. Så nydelig :)

    Ha en super helg :)
    Klem Anita

    SvarSlet
  2. Det er da en sød veninde du har ,rigtig lækker tæppe .knus Maj-Britt

    SvarSlet
  3. Hej Susi

    Hvor er det bare fint.
    Dejligt når man kan hjælpe hinanden.

    Kram Celine

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint <3 og fin lille seng.
    Det er skønt når man kan hjælpe hinanden. :)

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.