onsdag den 7. september 2011

Nyt Hus.

Ja! det altså ikke os, der har fået nyt hus.
Det bare til de små fugle, så de kan krybe i tørvejr.
Her i Farsø står det bare ned i stænger og har gjort det siden igår.
Men jeg tror endnu aldrig, at jeg er blevet så våd, som jeg nåede at blive igår aftes, bare ved at løbe ud til bilen.
Inden jeg fik låst hoved døren og kom ind i bilen var jeg gennemblødt.
Hold da op hvor det regnede...
Men så hjalp det lidt, da jeg fik tændt for sæde varmen, så kunne jeg da holde varmen, til jeg var hjemme igen.
Møgvejr!!! Og hertil morgen skulle vores den yngste cykle til Hvalpsund med sin klasse ca 10 km i det her vejr.
Det var sku´ lidt træls...
Men håber de får en hyggelig overnatning alligevel.
Nu vil jeg besøge min veninde Karin, som jeg ikke har set i lang tid, det bliver så hyggeligt.

Ha´en dejlig dag allesammen...

Så kan fuglene kom i læ for regnen...



2 kommentarer:

  1. Men vilket sött litet hus du visar idag,haha jag förstår mycket väl att det inte är där ni bor, hahaha....
    Ha en fortsatt skön onsdag...

    Lotta

    SvarSlet
  2. Jeg har haft nogle fuglehuse, som det viste. Og fuglene ville ruge i dem. Problemet var, at de ikke er så dybe, så kattene fandt hurtigt ud af, at der var unger der!
    Jeg må indrømme, at jeg har tændt fyret i dag! Brændeovnen bruger jeg flittigt om aftenen, men i dag var det altså FOR koldt og fugtigt!

    Hygge til dig

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.