fredag den 2. september 2011

Nye Lamper.


Idag modtog jeg pakken fra Hillstreet.dk med de fine lamper, som jeg bestilte for to dage siden. Fik nemlig en mail om tilbud på dem, så jeg måtte bare eje dem til vores soveværelse. De havde godt nok kun en i lyseblå og en i lyserød tilbage. Men sådan er det, syntes faktisk kun det er meget sjovt, at de ikke absolut er ens i farverne.
Lamperne er fra firmaet Excel og hedder Cromo.
Det gode ved dem, er at man kan dreje armen, som man har lys, når man skal læse. Og læse! det skal jeg, ellers kan jeg bare ikke falde i søvn...

 Hvad med jer! læser i inden i falder til ro???








4 kommentarer:

  1. Det var dog nogle skønne lamper. Jeg har lige "shinet" mindste-pigens værelse op, og den lyserøde lampe ville da passe perfekt på hendes "nye" værelse. Og ja jeg elsker at læse et kapitel eller to når jeg er kommet i seng.

    SvarSlet
  2. Hoppsan så fina "karamellampor"! Passar perfekt med din stil.

    Hoppas att du har en fin helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine ....
    her læses også helst ;0)

    SvarSlet
  4. Søte lamper og hvilken herlig blogg du har! Velkommen som følger hos meg, jeg har også lagt meg til hos deg ;) En riktig god helg ønsker jeg deg!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.