mandag den 5. september 2011

Nye Blomster.

Så blev de endelig færdige, de kære blomster.
Det har holdt hårdt denne gang, især oven på en gang influenza.
Men med min mand´s og min venindes hjælp, blev de klar.
Min mand blev sat til at putte fyld i ( det er mine fingrer ikke så gode til).
Og min veninde der laver patchwork, syede sammen.
Så satte jeg knapper i og fik dem til at ligne en blomst.
Der sker lige pludselig noget, når man hjælpes ad.
Det blev til 52 blomster ialt i fire forskellige farver.
Nu gider jeg helt ærligt heller ikke blomster i meget lang tid.... smiler..
Tror jeg skal øve mig lidt med den hæklenål...




12 kommentarer:

  1. De er SÅ fine dine blomster! Jeg har også haft lavet dem, og bruger selv en blomst som nålepude:) Skal du have dem med på julemarked?
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Nej! det er til alle mine søde veninder.
    Og dejligt at have på lager, hvis man skal give en lille gave.
    Har godt set dine, de er også rigtig fine.
    Har fået lavet en nålepude sidste gang jeg havde gang i blomsterne.
    Så den er i brug.


    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Kære Susi
    Håber du har det bedre nu

    Stadig STOR fan af dine fine blomster,
    har jo et eksemplar hængende her i mit arbejdsværelse.. *smil* ...

    Har altså lånt dit billede af dén med stjerner og lyseblå knap - jeg er helt vild med den - håb er det er okay.

    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  4. Fine blomster. Jeg har også selv lavet mange af disse blomster. Og dem bliver man aldrig trætte af at se på.

    SvarSlet
  5. Du er bare fantastisk.
    Hvis du vil sælge vil jeg meget gerne købe 6 - 2 af hver pånær dem med stjerner:)
    urup@city.dk

    SvarSlet
  6. Håber du er ved at være frisk igen. jeg har også lavet en ordentlig ...fuld af dine blomster. Hver gang jeg har en med som tanke bliver de modtaget med megen glæde !

    SvarSlet
  7. Hold da op ;0) 52 styk.
    De er super fine ;0)
    Den der hæklenål du skal til at øve dig med....det er slet ikke så svært ;0)
    God fornøjelse

    SvarSlet
  8. Ja! Julie det siger du...
    Du som nærmest er født med en hæklepind i hånden:-))
    Men jeg skal have det lært, jeg må simpelthen...
    Jeg dem fra dig hverdag, du er bare så skrap...

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Nej, hvor er de søde!
    Er HELT VILD med dem!! :D

    SvarSlet
  10. Jeg vil også gerne købe et par stykker af dem med flerfarvede stjerner. hvis det er muligt.

    SvarSlet
  11. altid rart med assistance og pause.

    Hey jeg kan ikke se du har deltaget i denne give away om et ægte Per Hillo maleri - kunne du ikke have lyst at deltage: http://designlacamara.blogspot.com/2011/09/konkurrence-vind-per-hillo-kunst.html

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.