onsdag den 14. september 2011

Ny Vimpel.

Vil lige vise jer, hvad jeg fik syet igår af alle mine rester.
Der kan faktisk blive til mange ting, når man får fundet sine rester frem.
Igår fik jeg syet et par vimpler, en til at hænge på min tallerken række og en til gave.
Det er altid rart at have lidt i gemmeren...
Til Christoffer´s konfirmation var de noget større,
men syntes de var lidt for store, til at hænge op på tallerken rækken.
Og den jeg har syet, passer til alt mit det nye fra Greengate.









11 kommentarer:

  1. Du har det så utrolig flott! Alltid en fryd å titte innom hos deg :)Nydelig vimpelrekke du har laget! Ha en fin dag :)

    SvarSlet
  2. Super søde vimpler. Pynter og hygger. En dag må jeg prøve at lave dem.

    SvarSlet
  3. De er bare yndige, dine nye vimpler. Samt farverne er perfekte til alt det andet.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. rigtig god ide at få brugt det sidste stof i stedet for at smide det . den er rigtig fin.
    knus Maj-Britt

    SvarSlet
  5. Hvor er du altså dygtig Susi :) og sikke nogle dejlige farver du har sat sammen.
    Jeg ønsker dig en dejlig dag.
    Lisa

    SvarSlet
  6. dejligt når man får noget fra hånden og det man har i gemmerne kan få nyt livog passe til det man har i forvejen.

    SvarSlet
  7. Jeg elsker bare din blog og alle dine skønne farver og ideer.
    Du er en af dem der spreder glæde i hverdagen.

    Kram Celine.

    SvarSlet
  8. Jättefin vimpel!!!
    Och alla dina härliga färger i bloggen är ju kanonfin..
    Ha en fortsatt mysig kväll
    Lotta

    SvarSlet
  9. Sikke en god idé med at sy dem i mini-format og så placere dem på tallerkenrækken - det tror jeg helt bestemt jeg vil afprøve! :)

    SvarSlet
  10. Hvor er den sød Susi.. jeg har også en masse små stof rester som også sagtens kunne bruges til sådan en fin vimpelranke. Der ser nemlig rigtig hygsomt ud.
    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.