onsdag den 21. september 2011

Mit Højeste Ønske.

I mange mange.... år har jeg gået og savlet efter et Smeg køleskab.
De er bare så fede!!! og sådan et står helt klart øverst på min ønskeseddel.
Når jeg engang har 10.000 kr i overskud ,og jeg ikke lige ved, hvad de skal bruges til.
Så kommer der et Smeg køleskab ind i vores køkken.
Min mand syntes jeg er tosset, men hvis det er det jeg vil have, må jeg jo begynde at spare sammen..
Men jeg har lovet mig selv, at min drøm engang bliver til virklighed.
Så på Lørdag køber jeg mig en Lottokupon og krydser alt hvad der krydses kan...

Hvad står øverst på din ønskeseddel???



10 kommentarer:

  1. Hei! Jeg drømmer også om et Smeg kjøleskap, og har bestemt meg for at en vakker dag SKAL drømmen gå i oppfyllelse...Lykke til med lotto-kupongen!:) Camilla:)

    SvarSlet
  2. fantastisk køleskab :) Susi der er 57 mil. i onsdagslotto i dag ,de var da også en mulighed .
    Min drøm er et lille lækkert hus på landet med udsigt over fjorden.bor pt. til leje .men drømmen er vores eget ;)evt et lille sort træhus med hvide vinduer -i like- knus Maj-Britt
    PS mindre kan da også gøre det.et smeg køle skab i eget hus:)

    SvarSlet
  3. Hej Susi.

    Det også bare et super flot skab.
    Mit højeste ønske lige nu er en lille fræk bil...
    Så jeg må vist også købe mig en lotto kupon... smiler...

    Knus Trine

    SvarSlet
  4. Super flotte køleskabe de laver og tilmed i lækre farver. Jeg ønsker mig en Helle taske *HA HA*
    *KNUS* og en dejlig dag til dig Susi.

    SvarSlet
  5. uhha der er mange ønsker her også et smeg eller et groenje køleskab de laver jo også disse retro køleskabe.
    Men på min liste står en fiat 500 i lyseblå, den er min søn på 6 år ved at spare sammen til siger han.
    smeg eller groenje køleskab, Kitchen Aid, nyt badeværelse, bryllup og ja jeg kunne blive ved...
    god dag til dig susi

    SvarSlet
  6. Uh ja sådan et står også på min ønskeseddel, de er bare for fine

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint, men nu slet ikke noget jeg ville spare op til.

    Mine drømme er ofte ude i verden, Rom er en stor drøm som om alt går vel bliver opfyldt næste sommer :0)

    SvarSlet
  8. Georg jensen damask i Kolding havde for få uger et demoskab stående til mellem 5 og 6000 i lyseblåt. Det har vist ikke kørt, bare pyntet et par år i deres butik.. Ring evt til dem :)

    SvarSlet
  9. Hej Susi.
    Drømmen om et Smeg har også været min drøm, og som du ved er den gået i opfyldelse, men ved du hvad, er ikke blevet lykkeligere af den grund.
    Når man oplever alvorlig sygdom hos sine nærmeste, bliver drømmene ændret, og langt mindre materialistiske. MIt højeste ønske er at min familie og jeg kan leve i mange år, UDEN mere sygdom...
    Og når så jeg har pudset glorien, så ønsker jeg mig virkelig et nyt badeværelse ;) ;) ;)

    SvarSlet
  10. Hej Ditte.

    Det jeg da ked af at høre.
    Håber i kommer igennem det...
    Og så håber jeg i får et nyt badeværelse.

    Mange Knus Og Kram fra Mig

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.