lørdag den 24. september 2011

Lækre sager fra USA

Idag kom posten med min pakke fra Usa.
Det da helt vildt hurtig levering.
Bestilte den i Søndag´s hos  Hey Yoyo en lækker butik hos Etsy med rigtig mange fine sager...
Og ja! jeg kunne godt have brugt en af hver farve, men man må jo stoppe et sted.
Så jeg valgte lyserød og lysegrøn, samt en pakke af de fine papir´s poser i hvid med lyserøde prikker.

Tag og kig ind, er sikker på i vil blive fristet og fragten er til at betale...


Alle de farver som Divine Twine båndet findes i
Man kan da kun blive fristet af de smukke farver....




4 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de bare flotte de bånd.
    Dem må jeg have bestilt.
    Endnu engang Tak for tippet.

    Kram Celine

    SvarSlet
  2. Så flotte fargar! Må nok inn og kikke på desse. Takk for tipset og ha ein fin søndag.

    SvarSlet
  3. Ih hvor er de fine de bånd - kan godt forstå at du ville købe dem alle sammen ;o)
    Smuk blog du har - jeg glæder mig til at følge den - tror lige jeg vil checke lidt flere af dine indlæg ;o)
    Håber du får en dejlig søndag - klem Tina

    SvarSlet
  4. Det var så lidt Celine.

    Også God Søndag til Dig Fru Keilegavlen.

    Hej Tina.

    Dejligt du kiggede forbi.
    Håber du finder noget du kan bruge.
    Også God Søndag til Dig.
    Kigger lige ind til dig.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.