fredag den 9. september 2011

Hjemmebagt Muffins.

Idag har min søn og jeg bagt muffins.
Det vil sige min søn, har mest været med til at spise dem...smiler..
Jeg har brugt en grundopskrift på muffins og har så tilsat lidt forskelligt.
Det blev til fire slags.
En med bounty, som jeg hakkede fint.
En med dronning mandler der blev hakket med min Bamix.
En med mosede bananer og hakket valnødder og hasselnødder.
Og den sidste er bare ren vanilje muffins.
Man kan jo bruge lige det man har lyst til.

Hvis jeg skal sige hvilken en der blev bedst.
Stemmer jeg på den med Bounty, den er rigtig god...
Det er også min søn´s favorit.

Glasuren er en vanilje og en flødeost.
Samt alm. sukkerglasur.

Det er så her, jeg skulle bruge mine jordbær kugler...
Det andet sukker pynt er det, som jeg har lavet for længe siden.













16 kommentarer:

  1. wow! så fiiine!!

    god helg

    klem beate

    SvarSlet
  2. Mums - de ser virkelige gode ud - kunne du ikke sende nogle nord på :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser de fantastiske ud.
    Mums bounty, det har jeg aldrig prøvet,det må afprøves en dag, bliver vildt lækker sulten.
    God fredag til dig og dine
    KNus Anette

    SvarSlet
  4. Uhmm... de ser gode ud ;0)
    Go' weekend.
    knus

    SvarSlet
  5. Nøj de ser lækre ud ;0) Dine tevarmere er blevet rigtig flotte.
    God weekend ;0)

    SvarSlet
  6. lækkert..men hvad men opskrift...hvis altså du vil dele?

    God weekend
    mvh Tine

    SvarSlet
  7. Uhhhhm hvor både lyder og ser det lækkert ud. Og det ser altså bare ekstra lækkert ud når de sådan kommer op på stativ.
    Jeg har ikke glemt vores "sokke-aftale" ;o)) men pyha det er sgi hårdt sådan at starte i skole hi hi, så den skal nok komme ;o))
    Rigtig god weekend.
    Knus Betina

    SvarSlet
  8. hej susi ..du gør da intet halvt..smil
    jeg bagte banan muffins den anden dag, men dem tror jeg da bare jeg holder for mig selv...
    hvor ser det flot ud med de mange farver..blomsterne er de også lavet i den sukkermasse/frosting ?
    Diana

    SvarSlet
  9. Hejsa
    HOLD DA OP hvor ser de da bare al for lækre ud de muffins!!! Sidder og bliver helt lækker sulten :-)
    Super fin og hyggelig blog du har - melder mig i al hast som fast læser - glæder mig til at se mere :-)
    Jeg er ny blogger - kig endelig forbi min blog :-)

    SvarSlet
  10. Wauuuu... og du har sagt til mig at du ikke kan pynte kager, du er da skide god til det Susi.. De ser så lækre ud, jeg kan jo dårligt holde på mundvandet :) Mums, dem gad jeg godt sætte tænderne i.
    Knus fra mig
    Tina

    SvarSlet
  11. mums er tit inde og kigge på din blog.....du laver så mange fine ting og sikke mange ideer jeg har fået mig...

    SvarSlet
  12. waauuu de ser flotte ud ,det må da have taget flere timer og så kan de blive spist på en halv-smiler- knus Maj-Britt ps det kunne være du skulle melde dig til konkurrence på imercos facebook side.

    SvarSlet
  13. Hej Tina.

    Jeg er altså ikke nogen haj til det.
    Men prøver så godt jeg kan.

    Hej Betina.

    Tag det bare roligt, det render ingen steder.
    Håber det går godt i skolen.

    Hej Maj- Britt.

    Ej! det tror jeg jeg lader dig garvede kage mager om.
    Ellers tak for de søde ord.

    Hej Diana.

    Jeg har lavet et nyt indlæg idag, så kan du selv prøve at lave blomsterne.
    Det bare at springe ud i det.

    Til alle jer andre Tak for de søde ord.

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.