lørdag den 24. september 2011

Ægge varmere.

Så er det ved at være slut med resterne.
Men fik da lige syet seks æggevarmere af det sidste.
Havde lidt pladevat i små stykker til overs og lidt små stykker fra mine Greengate viskestykker.
Så nu er der kun meget små stykker tilbage.
Men dem gemmer jeg, har en ide om hvad de skal bruges til...
Men det er noget, som jeg lige skal øve mig i først.

Syntes de blev rigtig fine og de var nemme at gå til...
Mønstret finder du Her.
Jeg har bare lavet mine lidt længere, det er jo en smag´s sag.

Det blev til to af hver farve...



6 kommentarer:

  1. Kjempefine!!
    Hvis du har lyst og tid en gang, så vis gjerne en DIY;)) Du er så flink Susi;)
    Spennende og høre hva du skal bruke de små restene til, det er nemlig noe jeg trenger tips til, har sp mange små rester av stoff;)

    Ha en fin lørdag!

    Klem line

    SvarSlet
  2. De måtte gerne holde mine æg varme.
    Tager du imod bestilling ...please...


    Kram Celine

    SvarSlet
  3. Så flotte - Jeg er især helt vild med stjernestoffet:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Hej Tøser.

    Så har jeg lagt et mønster på æggevarmerne ud på indlægget...
    Så kan i selv lave dem lidt længere, hvis i syntes de skal have den længde, som jeg har lavet.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hej
    Vilka otroligt fina saker
    du visar här på bloggen.
    Kommer tillbaka hit :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.