mandag den 12. september 2011

Gammel Hylde.

I sommer fik jeg en gammel hylde af min søn og svigerdatter.
Den hang i det gamle skur, som der hørte med huset,
som de bor i.
Det var det første jeg fik øje på, da jeg kom ind i rummet.
Så vi lavede en bytte handel.
De fik en ny af mig og så fik jeg den gamle.
Den trængte til lidt renovering her og der.
Men det ordnede min skønne mand jo:-))
Bla. med en ekstra pind, hvor han har hængt tre gamle knager, som vi havde i gemmeren.
Nu er den malet i min ynglings farve lyseblå( lige for tiden) og hængt op ude på vores veranda.
Det ser så hyggeligt ud, og dejligt med lidt farver på væggen.









14 kommentarer:

  1. den er da rigtig fin og den passer jo perfekt til resten rosa og lyseblå er så fine sammen -i like- knus Maj-Britt

    SvarSlet
  2. Lovely photos, I like the colour of the paint that you have used on the shelves and stool.
    Isabelle x

    SvarSlet
  3. super lekker hylde!

    -Ellen Louise-

    SvarSlet
  4. Sikke fin den er blevet :0) Du har bare sans for detaljen Susi..
    God aften
    KH.

    SvarSlet
  5. hvor er den skøn susi..og flot i lyseblå (også min ynglingsfarve)
    Hvis du i farsø bagagerums marked eller andre steder falder over et dukkeklædeskab, så er jeg interesseret Mille blir 2 år den 9 okt og jeg syntes hun skulle ha sådan et til dukken

    knus Tine

    SvarSlet
  6. ja det ser altså godt ud med den hylde.. den lyseblå farve er jeg osse vild med og du er super til at matche tingene... :0) det er fede sager du har:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  7. Hej Tine.

    Det kan du tro, skal nok kigge efter et.
    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Tak for jeres søde kommetarer.
    De varmer på en kold og blæsende dag:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Hvor ser der altså bare hyggeligt ud hos dig. Håber også at misundelse kan være en god ting;0)

    SvarSlet
  10. Sikke en byttehandel du fik gjort. Det er en virkelig fin hylde, og den er så fin i den lyseblå farve.
    Tak for dine søde kommentarer ovre hos mig ;O)

    SvarSlet
  11. åh, så fin!! nydelig farge!

    klem beate

    SvarSlet
  12. Nydelig hylle !
    Har du fargekoden på den flotte lyseblå fargen du har brukt ?

    Kle Birgit

    SvarSlet
  13. Hvor er den blevet fin, jeg elsker farven.
    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.