fredag den 30. september 2011

Dejlige Nye Sager.

Idag kom min pakke fra Gabrielles.dk med de sidste tæpper, som jeg havde bestilt.
Og lige et par viskestykker mere til at sy af.
Så måtte jeg også lige eje en lysestage mere til bloklys.( lyset har jeg købt i Ikea og det passer perfekt til tæpperne).
Havde nemlig fået smadret den jeg havde.
Og den er bare uundværlig, især når Julen nærmer sig.
Den er så sød med kalenderlyset på.
Kom også lige til at bestille tre Greengate skåle mere... elsker den serie...

På Mandag starter jeg en Kæmpe Give Away, da jeg sammen med jer vil fejrer, at jeg har rundet 1000 følgere på min Blog.
Det jo helt vildt....

Og det er jeg meget beæret over...
I er allesammen med til at give mit liv en mening igen.
Det er jer der holder mig igang med at tænke positivt og kreativt, selvom nogen dage ikke altid er værd skrive hjem om...
Min Blog får mig til at skubbe mine konstante smerter lidt i baggrunden.
Og det var lige det, jeg trængte til...
Så i skal have en Stor Tak fordi i er Til....


Knus Fra Mig:-))

Og Rigtig God Weekend derude...








11 kommentarer:

  1. Sikke nogle fin ting(:
    Og tillykke med de 1000 faste læsere(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Så fine ting du har kjøpt :) ønsker deg en herlig weekend
    Klem tine :))

    SvarSlet
  3. tillykke med de 1000 læsere ,det er meget flot,men også fortjent,det er altid en fornøjelse at følge din blog ,stor tak til dig:)) . Synd for dig med alle dine smerter,ved ikke helt hvad du fejler ,men tænker det må være gigt,ja, skønne sager man kan jo købe sig helt fattig i Green Gate,have nu en dejlig weekend ,solen skinner og det er næsten sommer igen,sjovt at se forsiden på det nye Isabellas, fyldt med julekugler:)) kram Maj-Britt

    SvarSlet
  4. Hej Susi
    Et stort og varmt tillykke med de 1000 læsere. Jeg nyder din lækre blog, også selvom jeg ikke har alle disse flotte Greengate "dimsedutter". En kæmpe give away...nu bliver jeg først nysgerrig
    ;-) Ha' en dejlig weekend *KNUS*

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot med de 1000 fast læser - og en rigtig god weekend til dig. :-)

    SvarSlet
  6. ALTID dejligt at kigge ind og se dine skønne og glade billeder og ikke mindst alle de dejlige sager.

    Go´ weekend

    Iben

    SvarSlet
  7. Tak skal i have allesammen:-))
    Ja! der er ikke noget at sige til, at jeg elsker at Blogge, men alle de søde kommentarer jeg altid får.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hejsa, lige en kæmpe hilsen fra mig også, tillykke med de 1000 følgere, det er velfortjent :-) du har simpelthen sådan en super lækker blog, men skønne farver og dejlig inspiration. Kender godt det med at have smerter altid, har selv piskesmæld, så jeg finder meget glæde og positive tanker ved at nyde de skønne blogge. Rigtig god weekend og god vind fremover. Knus

    SvarSlet
  9. Hej!

    Jag tycker om din blogg färger!!♥
    Vackert!!
    Jag ska kom tiibacka:)
    Hälsingar från Finland,
    Marge

    SvarSlet
  10. Hej Anna Marie.

    Tak for dine søde ord.
    De varmer rigtig meget.
    Træls at høre du også er en af dem der kæmper med de dumme smerter...

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Kan sagtens forstå du nu har 1000 faste læsere:-)
    Her er da helt vildt meget inspiration.
    Er ny i blog-land, men her på din blog kommer jeg vist tit på visit.
    Er også syg med Greengate :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.