lørdag den 28. maj 2011

Hjemmelavet æsker og kort.

For et stykke tid siden, købte jeg en æske chokolade med tilhørende nøglering til Christoffer.
Og da æsken var tømt, ( det gik hurtigt:-) fik jeg den ide, at jeg kunne tegne den efter på noget Design ark fra Panduro.dk jeg havde i gemmeren.
Det fik jeg så gjort igår og fik lavet nogen fine æsker, som er rigtig gode til at forærer væk, som gave med en lille ting i eller penge.
En hyggelig ting at lave sammen med ungerne...
Af resterne lavede jeg kort, som man jo altid kan bruge.
Knapperne har jeg engang købt i Netto, men blev så skuffet over dem, da jeg fandt ud af, at de var lavet af pap.
Men nu fik jeg så brug for dem.
Billederne der er klistret på, og de små klemmer er også købt hos Panduro.dk
Ville have kopieret skabelonen til jer, men den er for står til min printer, så det kunne desværre ikke lade sig gøre. ( Men hvis der er nogen der meget gerne vil have et kopi, kan jeg tegne et over på papir og sende et).
Men har i selv en æske fra et eller andet, så luk den op og tegn efter den, der er da ikke noget nemmere.












23 kommentarer:

  1. Nej hvor fine ;0)
    De er bedre end orginalen

    SvarSlet
  2. Meget, meget smukke! KH Lisbeth

    SvarSlet
  3. Helt enig!
    Jeg kunne altså godt tænke mig en kopi, hvis det kan lade sig gøre? - For de er da virkelig fine og rigtig regnvejrs-hygge-med-ungerne-agtige :)

    Vil du skrive til saranord@live.dk hvis det kan lade sig gøre?

    Kh Sara

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er de fine - kunne jeg godt tænke mig at lave og vil meget gerne bede om en kopi hvis det kan lade sig gøre? Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare flotte - den skabelon vil jeg gerne have en kopi af.

    Knus Camilla
    camilla.kolling@gmail.com

    SvarSlet
  6. Ja jeg ville også elske en kopi - du har jo min adresse ;0)
    - har lige fået billetterne med posten i dag fra Gabrielle's - tak ♥♥

    SvarSlet
  7. Super smukke Susi <3 Og rigtig smart ide'. Jeg har også købt 4 pk. med de samme knapper i samme farve. også jeg blev vildt skuffet da jeg så hvordan de var lavet, så jeg har ikke taget mine i brug endnu, da jeg var skuffet som en havørred da jeg så dem. Men nu skal de da bestemt op af skuffen igen´. Jeg er vild med mærkaterne og de 50' køkken billeder du har sat på..
    Ej.. faktisk er jeg vild med det hele ;P)
    Du er skis'me dygtig og opfindsom, det skal du ha'.
    Stort knus herfra .. Tina

    SvarSlet
  8. Hej Igen allesammen.

    Hvis i vil have en kopi af æsken.
    Så send mig lige jeres adresse.
    Tak for de søde ord...
    Til Susi.rydahl@pc.dk

    Hej Merete
    Dejligt de er kommet, håber du/i får en dejlig tur og at vejret er med jer.

    SvarSlet
  9. De var såååå kjempefine ♥
    Jeg sender deg en mail med det samme;))
    Ha en finfin lørdag!

    Klem Line

    SvarSlet
  10. Så fiiint :)
    (Siden jeg er en "Pandurodame" liker jeg kjempegodt at du har brukt, og reklamerer for, produker fra oss! Jeg jobber i den nordligste Panduro butikken i Norge, i en liten by som heter Bodø)
    Jeg har gjort akkurat det samme som deg en gang ;) Det er jo så lurt hvis man har en liten eske i en passende str!
    Med det samme jeg er innom deg, må jeg bare fortelle hvordan jeg beundrer det nydelige huset ditt <3 I sommerhuset vårt, (som vi nylig har overtatt) kommer jeg til å bruke bildene fra deg som inspirasjon :)
    Ønsker deg en strålende weekend!
    Knus fra Anneli :)

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare flotte, både de små poser og gavemærkerne. Jeg vil meget gerne have en kopi af mønstret og sender dig fluks en mail.

    SvarSlet
  12. hej nej hvor er de flotte og søde jeg vil meget gerne have en kopi
    min e.mail. er piatoftlund@live.dk
    knus pia

    SvarSlet
  13. Så smukke lille gave poser ღ Jeg vil gerne have en kopi ...
    metteskogstrand@yahoo.no
    Smukke billeder fra dit hjem, jeg købte bogen
    for lidt siden, og var bare så inspireret! Jeg ønsker dig en
    rigtig dejlig weekend, knus fra Mette

    SvarSlet
  14. Hej Igen.

    I må meget gerne sende mig jeres adresse, hvis i skal have et kopi.
    Da den er for stor til at scanne i min printer.

    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Super duper ide, hvor er du dygtig!

    Hilsener fra Helle

    SvarSlet
  16. Sikke en god ide, jeg mangler tit små æsker når jeg skal give mine øreringe væk.

    Kh Julie

    SvarSlet
  17. Flot flot, vil blive rigtig glad for en skabelon, sender dig en mail :)Jeg er rigtig glad for diy på blomster. Skal lige have lavet et par stykker så viser jeg dem og linker til dig

    SvarSlet
  18. Årh hvor er de smukke og hvor er du dygtig :)
    Jeg ville elske en kopi så datteren og jeg kunne lave nogle fine æsker :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  19. De er bare så søde, de æsker. Har selv købt samme papir og kunne da godt tænke mig en kopi af æske-skitsen, hvis det kan lade sig gøre.
    Kh heidi.hinze@gmail.com

    SvarSlet
  20. Sikke søde æsker. Er de limet/tapet sammen eller åbner de sig bare helt op, når båndet bindes op?
    Kunne også godt tænke mig skitsen, da jeg aldrig har sådanne fine poser liggende - og når jeg så skal bruge en, er det ikke altid man lige kan nå at fare ud efter en. Sender dig lige en mail.

    Du kunne overveje at tegne skitsen over på flere stykker A4, som man så ved print skulle sammensætte, eller skalere modellen, hvis du bliver træt af at sende den :)

    SvarSlet
  21. Ej hvor er de fine og smukke.
    Kan jeg nå at modtage en skabelon?
    hellejescika@gmail.com.

    Kh Helle Jescika

    SvarSlet
  22. kasserne er soooo nice! Jeg vil gerne have en kopi ren, hvis det stadig er muligt! Alle de bedste! angiesonnenschein@yahoo.de

    die boxen sind soooo schön!!! ich möchte auch ern eine kopie, wenn es noch möglich ist!!!! ganz liebe grüße!!! angiesonnenschein@yahoo.de

    SvarSlet
  23. Hej
    hvor er de altså finde disse æsker.. Hvis du stadig har skabelonerne på dem, vil du så ikke sende dem? er kommet i en periode hvor jeg er blevet helt vild med at side og folde, klip og klister lidt.. Håber stadig du har dem, her er en email som du kan sende dem til hvis jeg er så heldig; mb210395@gmail.com
    Mange hilsner Malene

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.