torsdag den 13. marts 2014

Nye lys med gammelt Greengate design.

Fandt disse fine gamle servietter, da jeg var ved at sortere i mine kreative sager.

De er begge fra sommeren 2008 den med den store blomst hedder "Claire White" og den ternet hedder Claire Pale blue, den findes også i grøn, som bliver mit næste projekt, løb bare lige tør for lys ;-)


Det er ganske nemt og lave disse fine lys, jeg bruger som nævnt før bare en mat decoupagelim som jeg smøre tyndt på med en køkkensvamp, så lægger jeg det yderste lag af servietten på lidt af gangen og dupper forsigtigt med to fingrer.


Lakken jeg har brugt er købt her hos Panduro.dk 

Så tørrer lyset og får så endnu engang en gang decoupage lim, så kan man se det ligesom forsvinder ind i lyset og ser ud som om det er købt sådan......


Der sker intet ved det, når det brænder, men selvfølgelig som altid, skal man være obs. når man har levende lys tændt.

Ønsker jer en dejlig dag derude :-)))



















6 kommentarer:

  1. Just wonderfull! :)
    Have a nice day!
    *hugs* Julia

    SvarSlet
  2. Det ser meget fint ud, og så er det hyggeligt at lave ♥

    knus fra Vibeke

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke de lys du laver ville aldrig aldrig nænne og tænde dem <3<3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.