lørdag den 24. november 2012

Medusa og Greengate til salg!

Nu varer det ikke længe, før jeg er færdig med at pynte op.

Derfor har jeg fået ryddet godt op i lidt af hvert bla. mit julepynt.

Har derfor en hel del til salg , som i kan se her.

Så hvis ikke i har fået tænkt på at lave adventstagen, har jeg denne fine stage til salg, som jeg selv lavede sammen med min mand sidste år.

Samt lidt fine nissestøvler, som er blevet pyntet med papir og vedhæng fra Medusa..

Der er også nogle fine lyskranse, som jeg selv har lavet, de er så søde på en lysestage...

Der er også lidt af den skønne serie fra sidste Jul fra Greengate, det frisker flot op med den skønne  røde farve...


Send mig en mail, hvis der er noget der frister, så finder vi den billigste måde at få det sendt  på, hvis det skal sendes ....

Medusa Hr og Fru Rudolf

125 kr

Reserveret!!!

Stort Medusa Juletræ
Reserveret!!!
50 kr

Medusa Juletræ lille
Reserveret!!
30 kr


Pastel malet Juletræer m. sne på
samt 2 Medusa pakker
Samlet pris
75 kr
Reserveret!!

Her kan i se pakken tydligere..



Samlet pakke som indeholder en skabelon til julehjerter og kræmmerhuse, en æske tændstikker, en sukkerstrø, en madkasse og sidst en sød Maileg nisse til at hænge op...

Samlet pris
125 kr
Reserveret!!

Maileg Noel kæreste parret nr 17
sælges for  125 kr
Reserveret!!!

Maileg Noel nisse nr 18
Sælges for
100 kr


En julesok til
50 kr





5 kommentarer:

  1. Fine sager. Har sendt dig en mail :)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Sender dig lige en mail. Det ser godt ud - fine billeder <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Ihhh - hvis du falder over mere Medusa, eller nogen springer fra må du meget meget gerne sige til!!

    SvarSlet
  4. Hej Susi
    Jeg har sendt en mail til dig :)
    Knus Lotte

    SvarSlet
  5. jeg er også på trapperne til at sende en mail ..
    hilsen Mona

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.