torsdag den 20. oktober 2011

Fødselsdag Hos Gabrielle.

Jeg vil lige ønske Gabrielles.dk et Stort Tillykke med Fødselsdagen idag.
Hun fylder nemlig 2 år...
Og samtidig fortælle mine læsere, at der er rigtig mange god Fødselsdag Tilbud.
I kan spare helt op til 70 procent.
Så tag lige og kig forbi...
Der er bla. lækre tæpper, puder stel og andet godt fra både Greengate og Pip.
Måske var det en god ide, at tænke på julegaverne allerede nu.
Når der nu  er så mange penge at spare...
I kan se alle fødselsdag tilbuddene Her!
Husk også at kigge i pulterkassen, der er nemlig også mange fine sager til billige penge.
Klik Her hvis du vil se mere...


5 kommentarer:

  1. Gratulerer til en FLOTT butikk ja;)
    Er jo så masse fint der ♥
    Nå skal jeg inn og titte litt;)

    Ha en fin dag Susi;)

    Klem Line

    SvarSlet
  2. Halløj der oppe.... Tak for tippet!! Ha en skøn dag Susi..

    Klem og kh
    Loppe

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt tip! Så fik jeg købt noget af min mors julegave og voksdug til mig selv. Dejligt.

    SvarSlet
  4. Tusind tak for tippet:-D
    Og tak, fordi du vil holde øje med et konsolbord til mig - er så utroligt glad for dine 2 gamle møbler, som bare passer SÅ fint ind herhjemme hos mig:-)
    KNUS Pia

    SvarSlet
  5. Heia Susiå så flott en butikk med så mye nydelig fint-gratulerer med dagen til henneønsker deg en fin kveld-klem

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.