mandag den 10. oktober 2011

Dejlig Dag.

I dag har humøret det meget bedre...
Har været på besøg hos Pia, som også har Bloggen Dansk Vintage og som har blogget i mange år.
Så hun kender lidt til, hvad der kan ske af både dårlige og gode ting ved blogging.
Så det var rigtig dejligt at få snakket med hende.
På vejen hjem, var jeg lige en smut ude at handle og fandt mine de første Hyacinter.
(Blev jo helt vild da jeg så Louise, en anden blogger jeg følger, havde købt dem igår.)
Så det kunne ikke gå hurtigt nok, med at få dem sat rundt omkring.
Og hvor ser det bare hyggeligt ud.
Der er altså noget med de hyacinter, det er ligesom om de gør klar til at Julen nærmer sig...


De fine potter er fra Walther og Co.




5 kommentarer:

  1. Du har absolut inspireret mig til at få nogle flere farver i mit hjem, når jeg ser dine flotte opstillinger på billederne! Og tusind tak for de søde ord:-)Hyacinter? Nå så de ER kommet? Skal ud og score nogle lyserøde og hvide med det vuns!

    KNUSER Pia

    SvarSlet
  2. Hyacinter er bare noget af det skønneste der findes. dejlige potter :)

    SvarSlet
  3. WAOW hyacinter allerede - hvor skønt! Ved du om man kan købe de fine potter stadigvæk? Knus Anne

    SvarSlet
  4. Hej Pia.

    I bor da bare så dejligt, lyst og lækkert i jeres smukke hus.
    Og sikken udsigt, det var helt vildt.

    Håber snart du kigger forbi.


    Hej Anne

    Nej! desværre, men man kan få en noget ligende.
    Bare ikke så spids i det.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. hvor fint :) jeg elsker også hyancinter, må se efter dem næste gang jeg er ude og handle.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.