onsdag den 2. september 2015

Hygge billeder fra vores køkken.

Nu har jeg fået sat lidt af det nye på plads, mangler en del endnu ;-)

Men hold op!! Hvor er jeg bare forelsket i de nye "G- Red" puder, den frisker så meget op i vores køkken.

Abelone er helt klart også en af mine farvoritter fra Greengate´s vinter kollektion, den ville jeg gerne have de havde lavet middags tallerken i , det ville være så smukt <3 p="">
De fine sager er fundet hos www.shop-teglgaarden.dk som har en stort udvalg af Greengate og Ib Laursen´s smukke sager...


Ønsker jer en dejlig dag derude :-))
























8 kommentarer:

  1. Kan jeg få flytte inn? :))
    Bare elsker alt på kjøkkenet ditt,- så gjennomført,så herlige farger og mønstre....ja vi elsker jo Green Gate :)))
    Så det er ikke vanskelig å elske kjøkkenet ditt :)))
    Tovekle m.)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Tove og tak fordi du kiggede forbi ❤️

      Slet
  2. Så smukt - hvor er der hyggeligt :0) Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne, håber snart vi ses ❤️ Knus Susi

      Slet
  3. Tak for dejlige og inspirerende billeder. Jeg hører også til blandt pastel- og Greengate elskere. Jeg ved godt, at mange mener, at det let bliver for meget, men jeg må meddele, at billeder som disse giver mig smil på læben. Jeg hylder sommehusstemningen. Også i vinterboligen.

    Jeg har også en gammel svensk slagbænk i køkkenet og har et hurtigt spørgsmål til dig: Hvad er det for en "siddepude", som du har lagt? Er det bare en skumgummi dims, som du har lagt et vattæppe om eller?

    SvarSlet
  4. Hej Nette

    Tak for din søde hilsen.
    Ang. Hynden har jeg bare fundet en skumgummi madras på genbrugen, som er blevet klippet til, så har jeg lagt et Greengate tæppe på og sat det fast med silkerhedsnåle i bunden.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hei, så hyggelig du har det i kjøkkenet ditt, putene er virkelig vakre!
    Ønsker deg fine høstdager.

    Klem Ida.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.