onsdag den 16. september 2015

Hjemmelavet rugbrødschips og Basillikum Pesto...

Det er bare lækkert, helt sikkert en delikatesse der er svær og holde fingerne fra.

Rugbrødschipsene fandt jeg opskriften på Her! 

Den lækre basillikum pesto er min absolutte ynglingopskrift og fra min ynglingscafe www.savillas.dk, den finder i Her! 

Rema have tilbud på coktailtomater, så de kom lige en smut i ovnen bagefter, de er også nemme og gå til og passer helt sig selv i 4-6 timer ved 100-120 grader.

Jeg dryssede dem med basilikum og havsalt og lidt rørsukker, men syntes dem jeg lavede sidste gang uden sukker blev bedre, men det jo en smagssag...

Opskriften fandt jeg Her!

Ønsker jer en dejlig dag derude :-))










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.