tirsdag den 2. juni 2015

Lidt kreative ideer...

Vil lige dele et par idder med jer.

Fandt en glas lysestage på loppen og har taget toppen af og vasket den godt indvendigt.
Så har jeg hældt lyseblå maling i og drejede den rundt og sat den med bunden i vejret, så den blev ens over det hele.

Toppen sættes på igen, med lim fra en limpistol.

Nu har jeg en fin lyseblå stage, som kan tåle en afvaskning, uden malingen går af :-)

Min anden ide er lige så simpel og nem og gå til.

I køber de fine syltetøjs cover fra Greengate ( eller syr dem selv) Har fundet mine hos
www.shop-teglgaarden.dk 

Så finder i et syltetøjsglas et stykke pap ( jeg har brugt toppen fra en papkasse, den har en god tykkelse.

Så skal i bruge en håndfuld pladevat.

Ja! Så det bare igang med at samle og så har i den fineste nålepude, med plads til alle jeres ekstra nåle i glasset.....

Fortsat god dag derude ....











7 kommentarer:

  1. Noget så fint Sussi. Tak for tippet :-)Kh Birgitte

    SvarSlet
  2. Nydelige ide`er! :)

    Ha ein fortsatt fin kveld :)
    Klem BIrgit

    SvarSlet
  3. Kære Susi

    Hvor ER du altså kreativ. Gode idéer! Tak for dem.

    SvarSlet
  4. Tak for gode ideer og fine fotos ♥

    SvarSlet
  5. Super gode ideer ..
    Skønt du er kommet tilbage :)
    Håber helbredet er blivet bedre ..

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde kommentarer piger, dejligt i kan bruge ideerne ❤️

    Ha' en dejlig dag ..
    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Den er blevet så fin lysestagen :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.