søndag den 14. juni 2015

Smukke Olivia...

Kan slet ikke få nok af Greengate´s smukke nye stoffer "Olivia pale blue" og "Frederikke".

Jeg har syet lidt her på det sidste, som jeg vil vise jer, håber i syntes om det, syntes det klær alt det lyserøde og lyseblå, som jeg har i køkkenet...

Stoffet er fra www.gabrielles.dk, www.shop-teglgaarden.dk og www.FineNordic.dk og er i en super god kvalitet, som Greengate´s stof plejer og være...

Det er brugt viskestykker med det jeg viser her, men ellers kan stoffet også købes i metermål...

Husk! I kan vinde skønne Greengate sager fra www.flot-skrot.dk i min Give Away Her!!

Ønsker jer en dejlig Søndag :-)))

















6 kommentarer:

  1. Meget smukke og inspirerende billeder ♥

    Knus Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine altid søde ord Vibeke.

      Fortsat dejlig dag.

      Knus Susi

      Slet
  2. Så utrolig lekkert alt ser ut flinke du - her er detaljer som får øynene til å sprette ut hos meg :)))
    Toveklem )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Tove.

      Dejligt du kiggede forbi.

      Ha´en dejlig dag.

      Knus Susi

      Slet
  3. Du er knaldbang dygtig!

    SvarSlet
  4. Det er meget smukt, alt sammen <3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.