tirsdag den 14. april 2015

Nye kander til samlingen ...

Så kom min fine Sophia White kande til samlingen, er vild med de små kander, ville ønske Greengate lavet dem i alle deres smukke serier og ikke så begrænset som nu.


Jeg har også købt mig endnu en kande, nemlig den nye Audrey Rasberry, den er så yndig.

Den sidste kande jeg har fået mig, er den smukke lyseblå, som i kan se på billede nr 3 og 4, det er en gammel sag fra Ikea, men som de desværre ikke forhandler i den lyseblå længere, men i creme i hele tre størrelser, det ville da være sjovere, hvis de fik den lyseblå ind igen, den er så fin :-)

I finder den og mange andre smukke sager her hos www.mollegaarden.dk


Ønsker jer en dejlig dag og tak fordi i kiggede forbi...











4 kommentarer:

  1. Smuk samling af smukke kander <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte er også bare glad for hver og en <3

      Ha´en dejlig Søndag.

      Knus Susi

      Slet
  2. Sikke mange fine kander ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Vibeke <3

      Håber du nyder det dejlige vejr idag <3

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.