fredag den 5. april 2013

Vinder af min Give Away fra Photowall.dk er fundet...

Ja! Det er nemlig lige det den er og den heldige vinder blev nummer 28 ud af 75 lodder.

Den heldig vinder med kommentar nummer 28 er Sandra med bloggen Krea-Kaos som i kan besøge Her!

Er sikker på Sandra finder noget spændende og bruge gavekortet på og glæder mig til at se billeder :-)

Tusind Tak til alle jer der har leget med, det er altid en fornøjelse og se alle de søde kommentarer og hvis jeg havde muligheden, skulle i alle sammen være vindere :-))

Tusind Mange Tak til Photowall.dk for det flotte gavekort, håber i har lyst en anden gang....

Ha´en skøn solskindag derude....












6 kommentarer:

  1. Stort tillykke Sandra :-)

    Kh Birgitte

    SvarSlet
  2. wee hvor er jeg heldig :)

    SvarSlet
  3. Hej Sandra

    Ja! Der var du heldig, håber du finder noget godt at bruge gavekortet på :-)

    Er du sød at sende mig en mail, så skriver jeg til Photowall.dk, så i kan finde ud af hvordan i nemmest ordner det..

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. mail sendt :)
      vi tager i sommerhus her idag så får måske først svaret igen efter weekenden :)

      god weekend

      kh sandra

      Slet
  4. Stort tillykke til vinderen :-)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til Sandra :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.