tirsdag den 30. april 2013

Besøg os på Facebook.

Min veninde Birgitte som har bloggen "Havet Sus"  og jeg, har nemlig en rigtig hyggelig gruppe, for alle os der elsker Sommerhuslivet.

Her hygger vi os med tøse snak og gode ideer , stemningen er rigtig hyggelig og der er plads til alle, som ønsker en hyggelig stemning, i finder gruppen Her!




I Søndag´s blev vi klar med  endnu en gruppe, som vi kalder
"Greengate og Maileg Lækkerier og andre skønne mærker" 

Gruppen er for alle os der elsker Sommerhuslivet og her kan i sælge, købe, bytte og sætte jeres ting på auktion,

I gruppen har vi lavet album, hvor i skal lægge jeres ting ind under diverse mærker f.eks Greengate, Maileg, Ib Laursen, Rice og mange flere....

På den måde, er der meget mere styr på tingene og det giver et bedre salg og man kan nemt finde det man søger....

Håber i har lyst til at være med og finder alt det frem i ikke længere bruger, så der bliver masser af lækre sager at købe eller byde på.

I finder Loppelækkerier Her! 



Har i lyst til at se min søde gave, som jeg fik idag af søde Gitte med bloggen " En Kreativ Verden"
I kan se de smukke sager på  min blog "Sommerhusliv Hele Året" Her!

Ha´en dejlig aften derude :-))

3 kommentarer:

  1. Rigtig god ide Susi...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. God ide!! Den er jeg med på!

    SvarSlet
  3. Jeg vil kigge ind, men er en af dem, der ikke er meget for FB. Så har jeg sagt det rigtigt pænt. Men sommerhuslivet! DET kan jeg lide. Jeg har ikke sommerhus, men er temmelig vild med stilen.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.