onsdag den 27. februar 2013

Nyheder hos Gabrielles.dk

Uha!! Det svært at styre sig, nu er der nemlig kommet endnu flere nyheder hos Gabrielles.dk, hun har også fået en hel del skønne sager fra Lisbeth Dahl og der bliver lagt nyheder ind hver dag lige i disse dage, så man bliver nemt fristet..

Jeg må bare eje det nye Naomi pink stel med prikkerne og de fine krukker, rammerne  og lanterner fra Lisbeth Dahl, de er da slet ikke til at stå for...

Glæder mig så meget til sommer og varme og til vi skal hygge på verandaen med lækker mad og lys i lanternerne...

Idag fik jeg min bakke som jeg har købt af en sød veninde, den viser jeg på min blog "Sommerhusliv Hele Året" her kan i nemlig nyde billederne i stor størrelse.

P.s Husk at kig forbi min Pulterkasse, der ligger lige nu to skønne Cath Kidston radioer til salg...








3 kommentarer:

  1. Åh, hvor det frister med alle de skønne ting som du viser frem! Jeg ville ønske at jeg havde råd til at shoppe ligeså meget som dig :-)

    SvarSlet
  2. Uha ... så skønne ting - giv jeg havde et pengetræ med alle de fristelser ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  3. Det er også flot det nye Naomi Pink. Jeg kan godt forstå du gerne vil eje dette og noget fra Lisbeth Dahl <3

    Ha' en dejlig dag i morgen søde.
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.