søndag den 13. januar 2013

Vinder af min Give Away!!

Det må i meget undskyld!!! Havde fuldstændig svedt det ud, troede først det var på Tirsdag min Give Away skulle trækkes, jeg må være ved at blive gammel og forkalket :-)

Tusind Tak til jer allesammen for de søde kommentarer, det er så dejligt i har lyst til at lege med i mine Give Away..

Den heldige vinder blev Susan Durup med denne fine blog.

Send mig lige en mail, så finder vi ud af hvordan vi gør det.

Tusind Tak til Tanja for Rosen-lund.dk den fine sponsorgave, håber du har lyst en anden gang.




2 kommentarer:

  1. Jubiiiii..... Hvor skønt er dét lige :-)
    Jeg elsker buikken Rosen-lund... der er ene skønne ting, og det er KUN muligt at blive fristet når man kommer dér.
    Mange hilsner fra heldige mig :-)

    SvarSlet
  2. Stort stort tillykke Susan. Sikke en dejlig gave at vinde :-)
    Selvfølgelig har vi lyst til, at være med en anden gang <3

    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.