onsdag den 9. januar 2013

Skønne loppefund!!

Nu er der kommet lidt mere lys ind i huset, så jeg kan tage billeder af mine loppefund, selvom det ikke er de bedste billeder, de bliver lidt grumset, når der er så gråt udenfor, håber snart vi får lidt sol...

Jeg fandt den smukkeste håndsyet dåbskjole med underkjole med de skønneste detaljer og smukke blonder, den er helt perfekt og uden huller og pletter, så det var helt klart dagens kup...

Jeg skal jo være farmor til sommer, så den måtte jeg bare eje...

Nu mangler jeg bare en der kan strikke Marys Royale svøb i hvidt , opskriften findes Her!

Så fandt jeg dette gamle dukkehus til mine Maileg, en gammel dukkeseng og en gammel isform, den har jeg ikke mødt før i den størrelse og jeg ved lige hvem der skal have den :-)

Har i været på loppemarked for nylig??





12 kommentarer:

  1. Fantastisk som du kan opdrive skønne sager :-)
    Glæder mig til foråret hvor der kommer gang i mange loppemarkeder :-) Man får jo abstinenser- smiler.
    Knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg kender nogen gode steder, så ind imellem er jeg heldig:-)

      Det bliver så fedt når alle bagagerums markederne begynder igen, jeg har også lidt abstinenser :-)
      Håber det går okay med manden.

      Knus Susi

      Slet
  2. Hvor er den smuk den Dåbskjole..og de andre ting da også skønne.
    Jeg kender en der kan strikke sjalet, hun strikkede et til mit barnebarn,det er fantastisk smukt.
    Skriv til mig hvis du er interesseret så sætter jeg dig i forbindelse med hende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda

      Ja! Den er så smuk meget smukkere i virkligheden :-)

      Du må meget gerne forhøre dig om hun har tid og lyst og hvor meget det koster, det ville være dejligt.

      Knus Susi

      Slet
  3. Hvor mon du finder skønne lopper på denne tid af året?
    trænger snart .... ;0)

    SvarSlet
  4. Hvor er det da en smuk dåbskjole.
    Jeg har selv en dukkeseng i flet, meget lig den du viser. Den har være min mors da hun var barn. I dag bruger jeg den til strikketøjet, der står i stuen. OG så er der da ikke noget som dukkehuse, vel ;o))
    Jeg var fakisk afsted på Loppis (som det hedder på Svensk) i dag, men fandt ikke rigtig noget. Sådan er det jo også nogle gange.
    Kh. Hanne

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt strikke det royale svøb for dig - har lige strikket et til eget barnebarn :)

    SvarSlet
  6. Sikke et fund - den er virkelig skøn den dåbskjole. Du er altså bare go´til de der loppefund. Knus Anne

    SvarSlet
  7. Nå fikk jeg lyst til å dra på loppemarked også. Skal dra neste gang jeg hører om et :-)

    SvarSlet
  8. Skøn kjole, så må vi håbe hun/han kan passe der skal være dåb, ellers er det jo nogle skønne loppesager du igen, har fundet. Jeg har ikke været på loppemarked længe desværre, den står på oprydning udrydtning er i jan, men hvis der kommer nogle gode markeder er jeg da afsted, der er dog langt imellem dem herovre efterhånden

    SvarSlet
  9. hej susi..sikke fine sager du har fundet.. jeg elsker at gå på jagt efter loppefund..sidst jeg var afsted fandt jeg et sted hvor alt var til halv pris , ..jeg gik da helt amok , købte bla et gammelt zink badekar, 2 karle kammerskabe, vinglas i krystal, for næsten ingen penge..
    hvor er det bare spændende med familie forøgelsen...
    ha en rigtig dejlig aften
    Kh Diana

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.