lørdag den 12. januar 2013

Nyt Greengate!!

Så fik jeg endelig min store kasse fyldt med det smukkeste porcelæn og sager fra Gabrielle.dk det er så smukt, kan bare blive ved med at kikke på det, er helt forelsket i den nye farve, så jeg bliver fattig tror jeg...

Kenneth mener jeg skal styre mig lidt, ellers må jeg ud at samle flasker, så jeg tror det ender med det sidste, for jeg har meget svært ved at styre mig...smiler...

Sidder bare og savler over det nye katalog og har allerede skrevet endnu en ønske seddel med alle de skønne puder og tæpper, der kommer.

Uha!!! det flot, er sikker på man skal skynde sig i år, før det bliver revet væk...

Jeg har dækket et lille morgen bord med mit nye porcelæn, så i kan se hvor smukt det er.

Fik lige besøg af en sød Blog veninde, som havde de sødeste små hjerte knækbrød med til mig, så de nåede også at komme med på billederne, de er så fine og en rigtig sød ide.



































24 kommentarer:

  1. Sikke fint du har dækket op.
    Det er så smukt, at man bliver fristet helt over evne.
    Ønskelisten er så lang så lang :o)

    Ja, du må ud og samle flasker ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg tror det er de friske farver der lokker, man bliver så glad helt indeni af de farver.

      Min ønskeseddel er vist også snart en halv meter lang, så det er ikke sikkert at alle mine ønsker bliver hørt :-)

      Så jeg må hellere igang med de dumme flasker..smiler..

      Knus Susi

      Slet
  2. Ville ønske jeg sad ved dit bord og drak kaffe <3
    Det er så smukt og flotte flotte billeder du har fået taget.

    Glæder mig sådan til alt mit nye Greengate kommer og ja, vi bliver fattige inden året er gået hi hi.

    Ha' en god week-end søde.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville være så hyggeligt, du kender adressen søde og døren vil altid være åben for dig <3

      Glæder mig til at se hvad du har fået købt dig, er sikker på du bliver helt vild med det ;-)

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  3. Rigtig sød bord. Er glassene med små grønner prikker på også nye? For sådan nogle kunne jeg nok godt bruge. Knus Karina, farsø

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina

      De er fra sidste sæson og der kom ikke ret mange på marked, så derfor findes der ikke ret mange tilbage, men prøv og søg på nettet måske er du heldig.

      Knus Susi

      Slet
  4. Hvor er det super flot.
    Bestikket er det den nye farve eller er det den gamle grønne?
    Drømmer om det bestik i lyserød, men det kommer vist aldrig. Jeg er vild med dine glas med hvide prikker :-)
    Godt de ikke kan købes mere :-)
    For jeg skal vist ikke ha noget nyt i år, for jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af det.
    Men fristet det er jeg :-)
    Rigtig god aften til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det er så flot!

      Bestikket er den nye farve og endnu flottere end den gamle grønne, den er så ren i farven og super flot til rosa og lyserød.

      Det lyserøde bestik kommer nok desværre, men denne mint ville passe rigtig flot til dit lyserøde.

      Ønsker også dig og dine en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  5. Hihi..han er god er han..Kenneth..;-)

    På dine billeder ser det nye greengate rigtig godt ud.
    meget sød mint farve og med striberne.
    På flere reklamer for det nye synes jeg at farvene var så matte og kedelig, men ikke her..:-)
    Har også begyndt at købe lidt puder i lysblå/turkis farver, kan se at det og koralfarvet bliver meget populær trend i det nye år..;-)

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Han er lidt streng, når han sådan bare vil have mig ud i kulden ;-)

      Den er bestemt ikke ikke kedelig og mat, men super flot ;-)

      Ja! Den mint og koral går igen mange steder, så dem kan man vidst roligt købe, det er også to meget smukke og rene farver...

      Ha´en dejlig aften søde Lisbeth.

      Knus Susi

      Slet
  6. I just love it, what a beautiful colours...
    Love from Amsterdam
    Erna

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes! It is so beautiful! I love it too.

      Hugs From Susi

      Slet
  7. Querida Susi, tudo muito lindo... amei!!!

    bjs do Brasil,
    Ana
    docelardatiaana.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you very much Ana.
      Have a nice evning.

      Hugs from Susi

      Slet
  8. Jamen, så véd du hvad du har som nytårsfortsæt ( flaske samler) smiler :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Jeg må se og komme igang, det er bare så pisse koldt og samle flasker lige nu, så jeg tror jeg venter til det bliver lidt varmere..smiler ;-)

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  9. Ej hvor det bare flot , kan godt forstå du er glad for det . Fortsat god weekend . KH Birthe

    SvarSlet
  10. Hold da op du er da også gået helt amok ;0) Men hvor er det flot - heldige dig! Den nye mint farve er utrolig flot og jeg er vild med de stribede kander (inkl. tekanden). Skønt morgenbord du har dækket. Tillykke med det hele og knus herfra <3

    SvarSlet
  11. Sikke et dejligt morgenbord,lige til at blive i godt humør af og en super god start på weekenden.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  12. Det er SÅ flot det nye green gate. Er selv begyndt at samle. :-)

    SvarSlet
  13. Dine billeder giver en dejlig fornemmelse af evig sommer.
    Knus fra Leila

    SvarSlet
  14. Tillykke med dine fine nye ting. Det ser jo helt sommerligt ud. Tænkte på dig forleden, da jeg var på containerpladsen i vores ejendom. Der i bunken af affald lå der en pose med noget blomstret i, og jeg måtte lige kigge. Og sørme om ikke det var et Greengate vattæppe og to puder. De fejlede ingenting og duftede af sæbe. Nu skal de med op på landet og pynte på bænken på terrassen:-)
    Kate

    SvarSlet
  15. Neeeeeeeeeeeeeeeej, hvor er det fint.!! :-)
    Det kunnee jeg godt fristes af også. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  16. wow. Og jeg som troede, at julen var ovre. Tænk sig at få sådan en "gave" ind af døren. Skøn kollektion. Jeg må vist på shopping......

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.