tirsdag den 8. januar 2013

Ny lækker webbutik!!

Jeg vil da lige bringe en god nyhed om en lækker ny webbutik som hedder Butikwaldo.dk butikken har også en fysisk butik ved Holme bjerge lidt syd for Aarhus, elsker selv at besøge den, når jeg er på de kanter...

Den har til huse i en gammel gård som hedder Hegnet , her har Ella som har butikken indrettet den så flot i den tilhørende smukke gamle kostald fra 1850.
Ella og hendes mand som er født og opvokset på gården har forsøgt at bevare den gamle stil og fyldt kostalden med det skønneste brugskunst og flotte møbler.

Ella har nu startet en webbutik,  og det er jo bare skønt for os, som ikke sådan lige kommer forbi Aarhus hverdag.

Så hvis i har lyst kan i jo kigge forbi og måske har i også lyst til at følge ButikWaldo på Facebook, så finder i den Her! 

På collagerne, som jeg har lavet kan i se et lille udvalg af Butikwaldo´s smukke sager...

I morgen viser jeg lidt loppefund, som jeg fandt igår, men her har intet lys været idag pga. tåge udenfor, men jeg kan røbe at jeg fandt nogen rigtig fine sager ;-)




6 kommentarer:

  1. Dit fine indlæg glæder mig og min familie meget. :)

    SvarSlet
  2. Må da lige en tur forbi :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Oi..der var det mye fint!:)
    Og så fin ny header du har fått deg!:)
    Blir alltid i godt humør av din herlige blogg:)
    Ønsker deg en flott kveld:)Mange gode klemmer:)

    SvarSlet
  4. hej susi...lyder spændende med dit indkøb, glæder mig til at se hvad du har handlet...

    jeg har aldrig været forbi waldo, kun hørt om den via marianne, når hun har skrevet lidt om sine besøg derfra..og ja så er det jo dejligt nemt at kunne ta en tur forbi via netbutikken
    kh Diana

    SvarSlet
  5. Hej Susi..Den skal jeg vist lige se lidt nærmere på;-) Og så skal jeg lige høre om du har solgt anna black vasen med "stjernerne"? Knus Louise

    SvarSlet
  6. Sådan en skøn butik, men dejligt man kan kigge med på nette.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.