fredag den 18. januar 2013

Ny bog og lyskrans...

Igår fik jeg lakket mit bord, det har været længe undervejs, efter det er blevet malet med hvid vægmaling, det trængte så meget, det var blevet så gult.

I mens jeg gik og satte min ting på bordet fik jeg en ide.
De søde vedhæng som jeg købte hos Gabrielles.dk  lige før jul, syntes jeg var lidt for julet med det ternet bånd, som jeg havde sat på, så det blev udskiftet med Greengate´s turkise velourbånd, som også er købt samme sted.

Så udskiftede jeg zinkhjertet med et hjerte af Cath Kidston papir og nu passer det perfekt til Greengate´s nye farver og min lyserøde lysestage, som Kenneth har sprøjtmalet til mig i sommer.

Hvis man har nogle  Greengate pap muffinsforme, i nænner at klippe i,  kan man nemt klippe et par hjerter ud af dem...

Bogen som i kan se på billedet har jeg lige købt i Bilka  idag til bare 75 kr  ( den står til 200 kr på deres hjemmeside, det noget underligt noget) det var jo et fund til prisen og så gør det jo ikke noget, den også lige passer i farverne ;-)

Imorgen viser jeg jer mine nye stole, de er super flotte.

Ha´en dejlig aften ...













11 kommentarer:

  1. Rigtig god idé med hjertet og det er blevet så flot det du har lavet :-)

    Dejligt du deler din gode ideer <3

    Håber også du får en dejlig aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Smukt og skønne farver! :-)

    God weekend

    Kh Connie.

    SvarSlet
  3. Det er SÅ FINT ud, og dejligt med et bogkup ◕‿◕
    Hav en rigtig god weekend ❤

    SvarSlet
  4. Åååååårrrrhhhhh Susi
    du er bare god og krea virkelige søde ting og ideer du giver .........mange tak for det.....hvad skulle vi dog gøre uden dig ...........og Kenneth ( fnis).

    God weekend til jer begge og mange varme knus fra Majse
    ps glæder mig til stolene

    SvarSlet
  5. Ser godt ud! Må da vist kigge efter den bog når jeg kommer til Bilka næste gang ;0) Elsker sådan nogle skønne bøger. Knus fra Anne

    SvarSlet
  6. Det ser så fint ud det hele :-) Smuk bog, håber at den er lige så god som den ser ud :-)
    God weekend

    SvarSlet
  7. Hej Susi , du har altid så mange gode ideer . Flotte farver og rigtig god ide med hjertet.KH Birthe

    SvarSlet
  8. Lækker bog, glæder mig til at se et par cupcakes derfra. Også fin detalje på lysestsgen

    SvarSlet
  9. Hvor ser det bare godt ud - du er bare så god til at stille tingene op:)
    Knus

    SvarSlet
  10. Hej Susi

    Bare så fint - det er da noget af et kup med den bog.

    Jeg venter på en pakke fra Gabrielles og der har jeg også bestilt nogle af de vedhæng, så jeg tror da jeg vil låne den fine idé så jeg ikke behøver vente helt til jul med at bruge dem.

    Ha' en dejlig dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.