lørdag den 19. januar 2013

Mine nye spisebords stole.

Ja! Der ikke så meget nyt i dem andet end farven, for jeg valgte Tolixen igen, bare i den hvide, som er super flot til vores køkken og jeg er bare så glad ved dem :-)

Det tog mig lang tid at beslutte mig og har været overalt på nettet og i nogle fysiske butikker for at finde lige den det skulle være, men jeg fandt bare ikke nogen, som jeg syntes passede ind, min mavefornemmelse ville kun Tolix, så jeg skrabede alt sammen som jeg kunne og tro mig!!! Jeg har været i tvivl om det var det rigtig jeg gjorde...

Havde jo lyst til det hele, da man stod med pengene, ville jo også gerne have alt det nye Greengate, men måtte tage et valg, så må det nye Greengate komme hen af vejen.... for det er så flot, er helt vild med det.

Men jeg er glad for min beslutning og ELSKER mine nye stole....

Håber i syntes det ser godt ud ;-)

Ha´en dejlig weekend derude....

I kan se mange flere billeder på min anden blog
" Sommerhusliv hele året"  jeg håber i har lyst til at følge den, i finder den Her!




19 kommentarer:

  1. Flot som altid ;0)
    god weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3

      Også god weekend til dig og dine

      Knus Susi

      Slet
  2. Svar
    1. Thank You Monique.
      Have a nice evning..

      Hugs Susi

      Slet
  3. Om det ser godt ud? Det ser super duper godt ud! Tillykke med de nye stole, de er super flotte hjemme hos dig. Há en skøn lørdag aften. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne dejligt du kan lide dem :-)

      Have en dejlig dag imorgen

      Knus Susi

      Slet
  4. ser rigtig flot ud,, tillykke med stolene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna, dejligt du kiggede forbi :-)

      Ha´en dejlig dag imorgen

      Knus Susi

      Slet
  5. De er så flotte! De passer perfekt i dit hyggelige køkken.
    Skønne billeder på din anden blog <3

    Ha' en dejlig lørdag aften.

    Stort knus til dig og familien
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde og tak for den søde besked på Sommerhusliv.
      Håber i har haft en dejlig aften.

      Hils drengene:-)

      Knus Susi

      Slet
  6. Det ser rigtig godt udl og stolene passer perfekt ind.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lonni også god dag til dig imorgen.

      Knus Susi

      Slet
  7. Det ser flot ud Susi...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  8. Kære Susi,

    de ser dejligt ud. En godt valg, synes jeg!
    Hav en god søndag.

    Knus

    Amalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Amalie og i lige måde da:-)

      Knus Susi

      Slet
  9. Det ser superfint ud - har også lige tilmeldt mig din anden blog. Må jeg spørge hvad forskellen er på de to? Synes umiddelbart de ligner hinanden nemlig:-) KH Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne

      Dejligt du læser med.
      Forskellen på mine blogs er ikke så stor, Har oprettet min ekstra blog, så jeg kan lægge nogle af mine billeder på i større format, så man bedre kan se detaljerne :-)

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
    2. bare helt ok, jeg følger gerne begge steder:-)

      Slet
  10. Hej Susi
    De er super flotte dine nye stole så jeg kan godt forstå du har valg Tolix - de passer perfekt:0)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.