søndag den 20. januar 2013

Lys i køkkenet!!

Ja! Nu kom der lys over land, eller det vil sige nu fik jeg endelig min vilje og fik overtalt Kenneth til at få sat lamper op under vores gamle køkkenskabe, har i flere år været træt af, at der ikke var ret meget lys over køkkenbordet...

Nu kan han slet ikke forstå han ikke har gjort det for længe siden, for det blev super godt og jeg er også vild med det hyggelige lys det giver.

Lamperne hedder NON  og er fra Ikea til bare 99 kr sættet og vi har brugt et sæt i hver skab.

vi undlod at sætte den krage på der fulgte med , da den fyldte alt for meget og det kan man sagtens ;-)


I kan se hvordan det ser ud med lyset på billederne....
















14 kommentarer:

  1. Dejligt Susi - og smukke billeder som altid :)

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert ;0) der skal bare være god lys i et køkken, godt du fik ham overtalt ;0)

    SvarSlet
  3. Det ser vældig godt ud med det lys.
    Jeg kan godt forstå, du er glad for det :o)

    knus fra Vibeke

    SvarSlet
  4. Hvor er det HYGGELIGT, er helt vild med kaklerne som bordplade, den idé skal gennem til mit køkken engang skal renoveres...

    SvarSlet
  5. Lys er da bestemt ikke til at undvære - slet ikke i denne tid ;0)
    Go søndag aften til dig

    SvarSlet
  6. Det ser da godt ud - lys over bordet er da heller ikke til at undvære i denne mørke tid ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Dejligt med lys over land ;0) Måske skulle jeg kopierer idéen til vores køkken, for der er heller ikke meget lys over køkkenbordet - og du har ret, det er rigtig irriterende..
    Tak for tippet - rigtig god aften
    KH.

    SvarSlet
  8. Det ser godt Kenneth :-)
    Dejligt med meget lys, det kan jeg også godt li'.
    Det behøver man, når man står og arbejder ved køkkenbordet.

    Ha' en dejlig aften <3

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  9. Ser rigtig godt ud Susi.!
    Jeg prøver også at overtale manden i huset om det samme. Mest fordi jeg sidste år smækkede 2 rosiner, fordi jeg troede det var fluer, så jeg trænger til lys. (Eller briller) :-)
    Ha´en dejlige uge søde, når du når dertil.
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  10. Dejligt med lys over land, så du/I kan nyde de fine ting på bordet:-)

    SvarSlet
  11. det er virkelig fint, jeg kunne slet ikke undværre lys under mine køkkenskabe, da vores køkken ligger på nordsiden, så er der meget mørkt.
    Men fint blev det da...også kan du bedre se og bage boller ect...

    SvarSlet
  12. Hej Susi

    Det ser godt ud - og fantastiske billeder som altid :-)

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  13. Det ser da helt vildt hyggeligt ud med lys under skabene ( har det nemlig selv) men det ser nu også ud til at dit køkken var rigtig hyggelig i forvejen. K H Birthe

    SvarSlet
  14. FEDT, jeg står lige og skal have nyt lys i mit køkken. Lamperne jeg har er fra før kristi fødsel ;0) God pris. Den skal jeg have fingrene i.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.