tirsdag den 22. januar 2013

Kæmpe Give Away!!!!

Nu skal det fejres!!! Jeg har rundet over 1 Million besøg på min blog, det sker jo ikke lige hverdag :-)

Så de  næste 14 dage vil der komme en nye Give Away på bloggen hver dag, så kig forbi, måske er det DIG der render med en af de skønne gaver, som jeg har fået sponsoreret af nogle skønne butikker...

Denne gang får i mulighed for at samle hele 6 lodder sammen.

 1 Lod for at kommentere min Give Away ( Husk mailadresse).
 1 Lod for at blive fast læser.
 1 Lod for at linke på din blog med min Give Away...
 1 lod for at ligge min blog på din blogrulle.
 1 Lod for at følge min nye blog Sommerhusliv hele året.
 1 Lod for at dele min Give Away på Facebook.

Vi starter med en Give Away fra Gabrielles.dk som har en skøn butik med masser af Greengate, Walther &amp & Co og andre skønne mærker....
Lige nu har hun et skønt udsalg igang, der er mange penge at spare, så kig endelig forbi Her!!!

Gabrielles.dk er sponsor for et par lækre gummistøvler fra
Greengate´s nye sommer kollektion i valgfri størrelse fra str 36-41.

Håber i har lyst til at være med til denne skønne Give Away!!!

Det er min måde at takke alle jer der følger min blog og lægger alle de søde kommentarer hos mig, de varmer hver og en :-)

Give Awayen Trækkes d 6. Februar 2013...

Ha´en dejlig dag derude ....





214 kommentarer:

  1. Hej søde
    Du kan tror jeg gerne vil være med. <3
    Jeg snupper 6 lodder med det samme.

    Ha' en dejlig dag.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    Aller først skal du da have kæmpe stort tillykke med at du har rundet 1 milion :D det er da fedt.

    Jeg vil vildt gerne deltage med 3 lodder :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne blog er gået ned, og jeg har lavet en ny der hedder www.mit-rodehovede.blogspot.com,

      Vil gerne stadig være med i lodtrækningen ;)

      Hilsen Rodehovedet ;)

      Slet
  4. Hej susi ,
    Jeg er fast læser og kigger af din / dine sider , men ren amatør ud i at blogge ........
    Jeg har ingen blog og er kun lige kommet på face-book ;-).
    Hvordan bliver jeg registreret som fast læser ??
    Hvordan deler jeg på face-book ??
    Vil supergerne være med til "give away "
    Kan det give 4 lodder hvis jeg kan blive registreret ??
    Undskyld mine dumme spørgsmål <3
    Venlig hilsen
    Tone

    SvarSlet
  5. Hej Susi

    Wauuuu STORT tillykke med at du har rundet 1 million besøg på din fantastiske blog - det er helt vildt :-)

    Jeg vil selvfølgelig gerne deltage med 6 lodder, så håber jeg at jeg er den heldige vinder af de fede gummistøvler

    Ha' en dejlig dag.

    Knus fra Lotte
    ct.bech@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke med det flotte runde tal ... Godt gået ...
    Jeg deltager gerne og tager 6 lodder ...
    Fortsat dejlig dag ...
    Knus

    SvarSlet
  7. Hej Søde. Deltager med fire lodder og krydser arme og ben:)
    urup@city.dk

    SvarSlet
  8. Det er en fantastisk dejlig blog, så jeg kan godt forstå at så mange kikker forbi :)
    Jeg deltager med 6 lodder, så jeg håber at være en af de heldige :)

    Knus fra
    Dorthe ❤

    D.Eckerberg @gmail.com - fjern mellemrum før @

    SvarSlet
  9. Gorgeous blog and lovely giveaway..... thanks for such beautiful 'eye candy'

    SvarSlet
  10. Tillykke med millionen :-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Jeg har altid brug for nyt fodtøj :-)
    Knus Anette

    SvarSlet
  11. Gratulerer sååå mye Susi!:)selfølgelig vil jeg gjerne bli med å feire dette!!:)Er med med 4 lodd:)
    Ønsker deg en flott uke videre:)Mange gode klemmer:)

    SvarSlet
  12. Flot besøgstal :-) Og skønne røjsere, jeg napper 5 lodder.

    SvarSlet
  13. 1 million!!!!!!!!! WOW :)

    Gratulerer, jeg tar 4 lodd hos deg :)
    Klemmer :)

    SvarSlet
  14. Tillykke med det flotte blog besøg. Jeg "napper" ikke nogen lodder,jeg følger din blog uanset give away eller ej.Du inspirere og gør en glad langt ind i hjertet med dine dejlige indlæg. Knus Leila

    SvarSlet
  15. Tillykke med den første 1.000.000 :o)
    jeg er med med 3 lodder - kommentar, fast læser + blogroll.

    SvarSlet
  16. Gratulerer med så mange besøk! Du har jo også en nydelig blogg! Jeg er med i trekingen med tre lodder, kommentar, følger og blogroll. Ha en fortsatt deilig dag!

    SvarSlet
  17. gratulerer. :) jeg er med på 2 lodder. :) ha en fin dag. :)

    SvarSlet
  18. Tillykke med så flot et besøgs tal :) jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  19. Jeg prøver med 4 lodder og krydsede fingre :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Nupper fandme alle 6 stykker.....hihihihih

    1 Lod for at kommentere min Give Away ( Husk mailadresse).check
    1 Lod for at blive fast læser. CHECK
    1 Lod for at linke på din blog med min Give Away..CHECK
    1 lod for at ligge min blog på din blogrulle.CHECK
    1 Lod for at følge min nye blog Sommerhusliv hele året.CHECK
    1 Lod for at dele min Give Away på Facebook.CHECK

    SvarSlet
  21. 1 million !!!!! Det er jo helt vildt !!!! Stort tillykke til dig :-D
    Deltager med 4 lodder :-)

    SvarSlet
  22. Tillykke med det kæmpe runde besøgstal.

    1 lod til mig

    SvarSlet
  23. Hej Søde, jeg deltager gerne i din Give away. Du er så sød at lave sådan et stort arbejde for at vi kan få en gave. Dejligt, tusind tak.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  24. 1 mio. - det er helt vildt! Tillykke :)

    Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  25. Hold da helt op, 1.000.000 besøg, det er flot:-) tillykke med det.

    Jeg vil gerne være med på 6 lodder, jeg følger med glæde begge blogs:-).

    Knus Helle

    SvarSlet
  26. Et stort og hjerteligt tillykke. Det er rigtigt flot.
    Jeg deltager med 5 lodder
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  27. Hejsa og tillykke! Jeg er med på tre lodder!
    Lykke

    SvarSlet
  28. Stort tillykke Susi, det er helt vildt. Jeg prøver lykken med 3 lodder. knus

    SvarSlet
  29. Uhhhh Susi..
    Jeg hapser helt sikkert 5 lodder, elsker din blog og kæmpe tillykke.

    Kærligst helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  30. Deltager med 4 lodder
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg deltager meget gerne med 4 stk lodder :) Tillykke med det store antal besøgende :)

    Mvh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  32. wauu 1 million - super flot
    Jeg vil gerne deltage i give away med 3 lodder
    Hilsen
    margrethegori@gmail.com

    SvarSlet
  33. Hej Sussi... Tillykke med din første million, jeg er med på 4 lodder.
    info@jbirke.dk
    Kh. Jette

    SvarSlet
  34. STORT tillykke med de mange besøgende. 1 million er maaaange. :-)
    5 lodder til mig tak
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  35. 6 lodder til mig :) og stort tillykke - det er sejt gået!

    sandravarn@gmail.com

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  36. Gratulerer så masse med de enorme besøkstallene :-) Klart jeg vil være med på giveaway - 6 lodd på meg :-D

    Klem Siv

    SvarSlet
  37. 2 lodder for at være fast følger & for at taste hér. ;)

    TILLYKKE med millionen. :)

    SvarSlet
  38. Hold da op, det er da dælme også flot klaret :-)

    Jeg snupper 4 lodder :-)

    SvarSlet
  39. Tillykke super flot , har fået min pakke i dag :-)) 4 lodder til mig

    Knus Luisa y.l.gun@hotmail.com

    SvarSlet
  40. SÅ GØY.
    GRATULERER.
    jeg har fulgt deg lenge.
    3 lodd.
    beste hilsen TOVE

    SvarSlet
  41. jeg snupper 3 STORE lodder :)

    og wow stort tillykke du har også en skøn blog :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  42. Tillykke det er da for vildt,,, men helt forståeligt du har en dejlig inspirerende blog. jeg smider 3 lodder i en for denne kommentar 2 stk for følge af dine to blogge.mvh Merete maritz.67@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Haps 6 super heldige lodder til mig:-)

    SvarSlet
  44. Skønt med give away. Jeg snupper to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  45. Tillykke med den første million :D

    Og super fede gummistøvler, dem ville jeg gerne hoppe i :)

    Deltager med 2 lodder - kommenterer og er fast læser

    SvarSlet
  46. Kæmpe stort til lykke det er vildt, men der ligger et stort arbejde bag det er jeg da klar over, det er et vildt stort tal min mand skulle lige ha det 2 gange, det er flot - ja jeg vil gerne deltage både her og på sommerhus liv
    Knus og skønt at det nu lukkedes
    Jette

    SvarSlet
  47. Jeg deltager med 4 lodder og synes det meget flot :-)
    Virkelig en meget inspirende blog både denne og den anden. Glæder mig til at følge med.
    X'er alt hvad jeg har og kan og håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  48. Sikke en fest!
    Jeg lægger 4 lodder i puljen! Du ligger allerede i min blogrulle og jeg har fulgt dig længe og følger gerne din nye blog. Har været inde og kigge.
    Kh Inger Lise
    Ingerlise.polk@gmail.com

    SvarSlet
  49. Til lykke:)
    Super flotte give-aways
    Jeg snupper 4 lodder.
    amoll@email.dk

    SvarSlet
  50. Wow 1 mill Tillykke
    4 Lodder
    Mvh
    Charlotte H
    heksen66@gmail.com

    SvarSlet
  51. Tilllykke
    Jeg deltager med to lodder.
    Hilsen Karin
    Karin@voigts.dk

    SvarSlet
  52. 3 lodder til mig tak ;-) (kommertar, fast læser og blog rulle)

    SvarSlet
  53. Hold da op! Tillykke. Så velfortjent og dejligt at du er vendt mere tilbage til bloggen :). Jeg snupper 2 lodder. Fortsat dejlig aften. Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  54. Stort tillykke, det er da helt vildt! Men det er også bare en vildt skøn og inspirerende blogs du har dig og altid nogle meget smukke billeder. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  55. 4 heldige lodder til mig :-)
    Stort tillykke med alle dine besøg.. og sikke fedt med sådan en omgang Give Aways:-)
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  56. deltager med 4 lodder-- håber at blive den heldige.

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  57. 4 lykke lodd til meg!!
    Og gratulerer med 1 mill - wooooow:))

    Krysser fingrene:)

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlet
  58. Gratulerer så mye med din første million :-D Så gøy... Ikke lenge før du passerer 2 ;-) Elsker bloggen din med alle de fine bildene :-) Nyter Nyter Nyter
    Klart jeg vil være med på "Give Away" :-) 6 Lodd på meg ;-) Jeg laget et innlegg på bloggen min om deg, med linker til bloggene dine. Håper det er greit at jeg kopierte inn bilder fra bloggen din og la inn?

    Lykke til med Give Away :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  59. Aller først vil jeg ønske dig tillykke med de mange hits, det er jo ikke mindre end fantastisk;) og et vildt flot skulderklap at du jo gør det rigtig godt;). Jeg deltager med 3 lodder, de to første også delt på facebook. Har os lige smugkigget på Gabrielles side, WOW hvor mange lækre ting!

    SvarSlet
  60. Stort tillykke til dig Susi - er ikke med på nogen lodder - men glæder mig på dine vegne og det runde tal

    SvarSlet
  61. Hov skrev en kommentar igår men den er vist ikke gået igennem :)
    Snupper 5 lodder ( ved ikke hvordan jeg får din blog på min blogrulle :)) men stort tillykke med dit flotte besøgstal... Jeg er en flittig besøger for du er en kæmpe inspirationskilde :)
    Tak for en fantastisk blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og lige en mail :) Susanne.hansen@hotmail.com

      Slet
  62. Kære du, jeg deltager også. Disse støvler ville passe godt til min have :-) knus Rikke

    SvarSlet
  63. 4 lodder trækker jeg :) TILLYKKE!
    tina.triger@live.com

    SvarSlet
  64. Jeg prøver lykken med et enkelt lod.

    Randi

    SvarSlet
  65. Hej , jeg skal da også være med 4 lodder tak. K H Birthe

    SvarSlet
  66. Jeg Prøver med to lodder, tillykke med det flotte besøgstal:-)
    Susanne

    SvarSlet
  67. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder. Bliver nu fast læser på dine blogge. Stort tillykke med 1000000 :-)

    SvarSlet
  68. Tillykke hefra også :
    Og så smider jeg tre lodder i puljen :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  69. Sejt Susi, stort tillykke det er velfortjent! Altid en fornøjelse af følge med hos dig.
    Tænk sig, jeg læser fast på din anden blog også, men var ikke tilmeldt som fast læser -sikke noget...
    Men nu har jeg opfyldt alle 6 krav -og lægger dermed 6 vinderlodder i hatten :) Håber jeg er heldig!
    Smil fra Pia

    skatterenshyggekrog@gmail.com

    SvarSlet
  70. Hvor er det sejt - 1.000.000 besøgende - stort tillykke! Jeg har nok gjort mit dertil, for jeg elsker din skønne og flotte blog. Jeg er simpelthen nødt til at være med med hele 6 lodder. Knus Anne

    SvarSlet
  71. Stort tillykke med millionen Susi det er virkelig flot - og velfortjent!!! Jeg er med med 4 lodder har desværre ikke selv en blog :-)
    Mange kærlige hilsner Susanne Andersen

    SvarSlet
  72. Hej susi... Tillykke med at ha haft en million besøgende.. Det er da helt vildt... Jeg vil gerne deltage med 3 lodder... Har lige et spørgsmål, Deltager man i alle give away? Eller kan man bare deltage i nogle enkelte?

    SvarSlet
  73. Tillykke med de mange besøgende!! Det er jo helt vildt.
    Jeg er med på 4 lodder.

    SvarSlet
  74. Stort tillykke med 1 million! :-)
    Jeg opfylder vist for 4 lodder.

    SvarSlet
  75. Feeeeed give away - og stort tillykke :) Jeg hopper med på 6 lodder uden at blinke :)

    Kh. Pia

    SvarSlet
  76. Stort tillykke Susi. Dine blogs er altid spændende at følge :-) Jeg deltager med hele molevitten. 6 lodder her fra ;o)

    De bedste hilsner
    Charlotte, Minegemmer.blogspot.dk (ckm106@hotmail.com)

    SvarSlet
  77. Stort tillykke med det flotte læsertal, jeg er med på 4 lodder:-) hilsen Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  78. Wow hvor er det flot! Tillykke og sikke et lækkret give away marathon at fejre det med ;-)
    Jeg vil gerne være med på 4 lodder og krydser fingre!

    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen :-)

    SvarSlet
  79. tillykke. :)

    Jeg vil gerne være med på 3 lodder(fast læser af denne blog, fast læser af sommerhusliv, og en kommentar til dit indlæg).

    Mvh. Laura B (LaH09(at)live.dk)

    SvarSlet
  80. Helt vildt! :)
    Jeg lægger 4 lodder i puljen :) (fast læser her og på Sommerhusliv,på min blogrole og kommentar her.) :)

    SvarSlet
  81. Tillykke med millionen. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Mvh Dorte (dguldbrandt@hotmail.com)

    SvarSlet
  82. Hvor er den fin! Det er lige noget for min niece.. :)
    Jeg er med på 3 lodder (følger både denne blog og sommerhusliv, og jeg har kommenteret ;))

    SvarSlet
  83. Hej, jeg er med og snupper to lodder
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  84. Hei :)
    Jeg vil gjerne bli med med 4 lodd :)
    Nydelig giveaway!
    Lykkeklem fra Laila
    Lailagasholt@gmail.com

    SvarSlet
  85. Hej Sussie

    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder!

    Du har altid sådan nogle fine Give-Aways så håber virkelig jeg kunne være så heldig denne gang!

    Klem Kristine

    www.frokenkristine.blogspot.dk

    SvarSlet
  86. HIP HIP HURRA det er sørme flot Susi .....jeg deltager med glæde.
    Jeg smider 5 lodder i puljen .
    madamerosaringkobing@gmail.dk
    knus Majse

    SvarSlet
  87. 4 skønne lodder til mig <3

    Sikke en lækker give-away, er vild med de fede gummirøjsere :O) De ville lyse op i stedet for de kedelige blå jeg ellers har

    KH Gitte
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  88. Tillykke med millionen, det er dælme godt gået. Super give away - jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  89. Dear Susi,
    great giveaway!!!
    May I try it?
    Hugs,
    Barbara

    SvarSlet
  90. Tillykke med de mange søde læsere :) Jeg deltager med fire lodder og en masse krydsede fingre!

    Kh julie

    SvarSlet
  91. WOW!!!!!!!! Dette vil jeg veldig gjerne være med på!! Jeg tar 6 lodd! Har fulgt din blogg lenge og har forlengst bloggen i min bloggroll. Nå skal jeg også følge din nye blogg og legge den i bloggrollen også! Jeg legger ved link til din give away på bloggen og på face! Håper på litt vinnerlykke av dine fete premier! Stor klem fra Cecilie

    SvarSlet
  92. Åh den er bare så fin:) den vil min datter på 3 ønske sig ;-) jeg snupper tre lodder :-)))

    SvarSlet
  93. jeg detager med 3 lodder om den skønne præmie <3

    SvarSlet
  94. Skønt koncept ! Jeg er med på 2 lodder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  95. Vil gerne være med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  96. Hei hei, og gratulerer med flott besøkstall!!
    Jeg trekker gjerne 3 lykkelodd i din give away :)
    (kommentar, følger og link til give away på bloggen min).

    Ønsker deg en flott uke videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlet
  97. Hei jeg vil gjerne være med og tar 4 lodd :)

    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Åh jeg ville elske at vinde denne giveaway, hvor er den FIN!! Jeg er frisk på 4 lodder ;-)
    Mange hilsener
    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Hold da helt op - More than one million - YEAH - Det er jo næsten som en skøn lottogevinst... Hjertelig TILLYKKE... Jeg deltager med 4 lodder, da jeg endnu ikke har en blog...
    Ville elske at være en af dine give away vindere. Jeg er i hvert fald vinder af at følge dine skønne blogs. Tusind tak for din fantastisk inspiration i dine altid skønne blogspots. :-)

    tina@mipex.com

    SvarSlet
  100. Stort tillykke med 1 mill besøg, det er da flot :o)
    Greengate er helt vildt velkomment her, de gummistøvler ville jeg gerne eje!
    vibekehartmann@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg deltager med 6 lodder og linker kun gerne :o)

      Slet
  101. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder og håber meget jeg er den heldige vinder af den skønne prinsesse seng til min datter..
    Du er velkommen hos mig også
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte lige mail cssmykker@gmail.com

      Slet
  102. Jeg vil gerne deltage her med

    6 lodder

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  103. 1.000.000 besøg, vildt imponerende:-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

    SvarSlet
    Svar
    1. -og så lige en email: stineboegh@hotmail.com

      Slet
  104. Kæmpe tillykke. Hvor er det stort. Jeg smider 2 lodder i puljen - kommentar og fast læser og krydser fingre for en tur til Lundø.
    prinsessesuh(a)gmail.com

    SvarSlet
  105. Hvor er det sejt at runde SÅ mange besøgende :)

    JEg deltager RIGTIG gerne - jeg elsker jo at følge med her på bloggen og glæder mig hver dag til at tænde computeren og se hvad du nu har fundet på :D

    Hååååber jeg kunne være heldig

    Tabitha

    SvarSlet
  106. Hei!
    Jeg vil gjerne være med! Jeg tar 2 lodd :-) Klem fra Livy

    SvarSlet
  107. Tillykke med det flotte tal! Jeg er med på 3 lodder (kommentar, fast læser + ny blog)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  108. TILLYKKE med de mange besøgende! Smider 4 lodder i puljen - følger dine to blogs <3 Deler på FB og så smider jeg kommentaren her <3
    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  109. TILLYKKE
    Jeg er med på 6 lodder :)

    SvarSlet
  110. Stort tillykke med besøgstallet. Det er jo fuldt forståeligt med den fine blog du har her :)
    Jeg deltager selvfølgelig med alle 6 lodder, for kan man gøre andet?! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mailen: smileygirl100 @ hotmail.com (uden mellemrum)

      Slet
  111. Jeg snupper 2 lodder i din lækre lækre give away. Tak for chancen og held og lykke til os alle. Kh 10na

    SvarSlet
  112. ja susi, jeg vil også være med tænk hvis man var heldig

    Og stort Tillykke med alle læserne

    Knus fra mig

    SvarSlet
  113. Tillykke med de mange visninger, jeg er med på 4 lodder

    l.m.hornstrup@gmail.com

    SvarSlet
  114. Tillykke med millionen ;0) Det er DIN fortjeneste -det er en dejlig blog du har.

    Jeg deltager gerne med 5 lodder og krydser hvad krydses kan..
    Kram herfra

    SvarSlet
  115. Count me in with three things: comment, I'm your reader and I have your blog in my blog's listing:) syysunelma@gmail.com :)

    SvarSlet
  116. jeg er med på 4 lodder

    sikke en lækker giveaway

    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  117. Jeg er med og smider et lod i bunken

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mail er peekabooo.dk@gmail.dk

      Slet
  118. Deltager med 3 lodder :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  119. hej Susi
    jeg vil gerne deltage med 4 lodder
    hilsen Bente Jensen
    morbaervej@gmail.com

    SvarSlet
  120. Jeg har sørget for at der ligger 6 lodder i puljen for mig :)

    SvarSlet
  121. Så fandt jeg ud af, at lave en google konto :-) Jeg er med på 2 lodder, linker på FB..

    Mvh Pernille

    pernille.bentsen@hotmail.com

    SvarSlet
  122. Jeg har gjort mig fortjent til 4 lodder...og hold nu fest hvor jeg håber jeg vinder! :-D
    randieped@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Stort tillykke med 1 million hits. Det er jo helt fantastisk :o) Kan godt forstå at så mange vil kigge med på din skønne blog :o)
    Jeg vil gerne deltage med 6 lodder :o)

    /Kathrine

    SvarSlet
  124. Blir altså Glad i huen, af denne blog :D
    Jeg talte mig frem til 3 lodder, og krydser fingre.

    SvarSlet
  125. Jeg deltager gerne i din store give-away, Susi :)
    Er vild med bestikket, så går all in på denne....
    Deltager med 3 lodder (kommentar,fast læser og blogroll'en).
    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  126. Hej
    Jeg vil gerne være med i konkurrencen, deltager med 3 lodder (kommentar, fast læser og blogrollen)
    Hilsen fra
    Min dagbog - mit liv

    jensia.christensen@gmail.com

    SvarSlet
  127. Hejsa
    Sikken en fest. STORT TILLYKKE med millionen. Det er flot, og nemt at forstå. Med alle de skønne sager man kan finde herinde.
    Jeg napper fire lodder, krydser poterne, deler på fb, google+ og hvor jeg ellers kan komme afsted med at dele.

    Mange hilsner fra
    Birdie
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  128. hei på deg!

    Jeg blir med tar 2 lodd=)

    min mail: yvonne.johansen@bkkfiber.no

    Gratulerer med så mange lesere!!!

    SvarSlet
  129. Fantastisk garveregn. Tillykke med millionen. Jeg smider tre lodder i puljen for kommentar, fast læser, og på min blogrole.

    SvarSlet
  130. hallo und CONGRATULATIONS !!

    Ich bin mit 3 Losen dabei, danke für dieses tolle Giveaway,

    lg aus Wien,

    Monika

    SvarSlet
  131. Smider 3 lodder ind i din fantastiske smukke regn af lækre ting.

    SvarSlet
  132. Konkurrence 6

    1 Lod for at kommentere min Give Away ( Husk mailadresse).
    1 Lod for at blive fast læser.
    1 Lod for at følge min nye blog Sommerhusliv hele året.
    1 Lod for at dele min Give Away på Facebook.

    deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  133. Tillykke med millionen. Jeg deltager med 1 lod. kvvenoe@gmail.com

    SvarSlet
  134. Hvor er det dejligt med så mange besøgende herinde på bloggen. Jeg kommenterer, bliver fast læser følger den nye blog og deler på Facebook

    Ha' en dejlig søndag!

    SvarSlet
  135. Gratuluję tak pięknej cyfry.
    Możesz być dumna, ale zasłużyłaś bo prowadzisz świetnego bloga. Udzielasz porad i wskazówek a przy tym zarażasz innych pięknem. Pozdrawiam serdecznie.

    SvarSlet
  136. vil rigtig gerne være med, har 4 lodder følger bloggen her, din nye, delt på fb og følger med der, og ja skriver her nu :-)

    SvarSlet
  137. Hold da op en flot Give Away du har gang i Susi.... Men det fortjener din blog vist også med alle da besøg, samt faste læsere....
    Nyder at kigge med på begge dine blog og vil da også mægtig gerne være med i denne Give Away...
    Smider 6 lodder i puljen og Ønsker dig tillykke med de mange besøg :-)
    Klem fra Louise

    SvarSlet
  138. Wauw, hvor er det lækkert :-)
    Jeg har desværre ikke en blog selv, så jeg deltager med 3 lodder :-)
    Go dag til dig!

    SvarSlet
  139. Virkelig lækker give away! Jeg deltager med 2 lodder med denne kommentar og ved at jeg er fast læser;o)

    Smil Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  140. Flotte ting. Deltager gerne med 3 lodder. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  141. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder - Har gjort alt, undtagen at linke fra min blog :0)

    SvarSlet
  142. Jeg smider 4 lodder i puljen :-)
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  143. hold da op:) deltager med 4 lodder

    mynthevalentina@gmail.com

    SvarSlet
  144. Tillykke med din million:-)
    Jeg vil gerne be' om 3 lodder.
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  145. Jeg deltager med 4 lodder.
    Tillykke med millionen, Det er da helt vildt Susi.
    Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  146. Hej, jeg snupper to lodder

    SvarSlet
  147. Vil gjerne være med med 1 lodd!

    SvarSlet
  148. Et stort tillykke er vist på sin plads! 1 mio. må siges at være lidt af en præstation! Men selvfølgelig er det lykkedes, når nu det er en skøn blog, med masser af interessant læsning, gode giveaways mm.

    Jeg vil mægtig gerne deltage i denne giveaway, med 3 lodder!

    Og så lige et tak for, at gøre mig opmærksom på Savillas cafe på Lundø, det må helt klart prøves en dag! Tænk sig, at der kan ligge sådan en perle i ens nabolag, uden at man ved det.

    Kh. Katharina

    www.husmoranno2010.dk

    SvarSlet
  149. Det er godt nok flot, at du har nået så mange - stort til lykke med det;o)
    Deltager - hvis jeg kan tælle - med 3 lodder.

    kh
    Sanne
    sgwj61@gmail.com

    SvarSlet
  150. Kære Sussi....

    Stort tillykke med 1 million, wow men din blog er også fantastisk...
    Sikke en masse lækre ting som altid man kan vinde hos dig..
    Jeg deltager med 3 lodder....
    Stort knus fra Tina

    SvarSlet
  151. 1 lod til mig :-) Tillykke med de flotte besøgstal!

    SvarSlet
  152. 1 Lod for at kommentere min Give Away ( Husk mailadresse).
    1 Lod for at blive fast læser.
    1 Lod for at linke på din blog med min Give Away...
    1 Lod for at følge min nye blog Sommerhusliv hele året.
    1 Lod for at dele min Give Away på Facebook.

    5 lodder herfra :D Stort tillykke med millionen :)

    SvarSlet
  153. Kære Susi.

    Først et kæmpe stort tillykke med det flotte besøgstal. Hvor er det flot.

    Jeg melder mig i konkurrencen med 5 lodder (minus facebook)

    Mange hilsner fra Lise

    SvarSlet
  154. Sikke nogen smukke præmier.
    Jeg deltager med 4 lodder (kommentar, fast læser, link på min blog, blogroll).

    SvarSlet
  155. Tillykke med 1 million visninger :o)

    Jeg vil mægtigt gerne deltage med 5 lodder (alt pånær facebook)

    camillamhj @ gmail.com

    SvarSlet
  156. Hej Susi

    Jeg snupper fire lodder, følger, kommentere og har delt på Facebook..

    Krydser fingrer..

    Knus Marianne

    SvarSlet
  157. Gratulerer med flotte besøkstall! :)
    Jeg blir gjerne med i din supre give away, og tar 4 lodd. (Kommentar, følger, bloggrull, link)
    Ha en fin dag! :)
    (mandelhjarta @ gmail.com)

    SvarSlet

  158. Hej Sussie
    Tillykke med millionen, Det er da helt vildt !!!
    Jeg vil gerne deltage med 6 lodder

    marmiene@gmail.com
    http://interiordukker.blogspot.dk
    http://www.sodeting.dk

    SvarSlet
  159. Deltager med 4 lodder :-)
    Håber at blive en af de heldige vindere af en af de mange lækre præmier <3
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  160. Jeg vil gerne deltage med tre lodder :)

    SvarSlet
  161. Oj så spennende. Jeg deltar med 4 lodd:) TVI TVI:)

    SvarSlet
  162. Hej, jeg snupper to lodder
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  163. Sikke en skøn stor give away!

    Deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  164. Skøn give away,trænger til at få udskiftet mine tæpper.
    2 lodder (deler + kommentar)

    SvarSlet
  165. Hold da op en masse fine sager ;0) og sikke mange besøg ;0) men det er der jo ikke noget at sige til ;0)
    Jeg nupper 4 lodder

    SvarSlet
  166. Skønne Give Aways :-) Jeg er med i puljen med 5 lodder.. ( jeg ved desværre ikke hvad en blogrul er)

    SvarSlet
  167. Tillykke susi :) hvornår det flot!

    Jeg napper da lige 4 lodder :)

    SvarSlet
  168. Sikke nogle flotte give aways - jeg var slet ikke klar over at man var med i lodtrækningen om dem alle...

    Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingre for Mano eller Prinsessen på Ærten

    SvarSlet
  169. jeg er med på 4 lodder

    skøøøn giveaway som jeg må håbe at række det længste strå i da det er så rålækkert

    SvarSlet
  170. Åhhh Susi, det bliver 3 sølle lodder til mig, men tænk. om man vandt. Der trækkes på min bryllupsdag ! Nr. 42 af slagsen....<3
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  171. For pokker, Susi, hvor er det vildt; 1 million! Jeg smider glad og gerne 4 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  172. Hold da op Susi....hele 1 million - et stort tillykke til dig. Jeg er da med på 5 lodder...sikke nogle flotte præmier. God aften til dig...knus

    SvarSlet
  173. Jeg snupper 2 lodder og kæmpe tillykke med de mange besøg, det er da helt vildt

    SvarSlet
  174. Deltager med to loder
    Mvh Gitte
    gitte-majland@hotmail.com

    SvarSlet
  175. Stort tillykke med de mange besøgende.
    Skønne skønne ting de har fået fat i, jeg hapser 3 lodder, og krydser alt hvad jeg har xxxxxx :D
    Kh Lena

    SvarSlet
  176. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  177. Tillykke med det flotte besøgstal.
    Jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  178. Tillykke med det flotte tal, jeg nupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  179. Åh så spennende :) Jeg har ikke facebook, men alt det andre skal jeg klare ;) Så da skulle jeg jo kanskje ha en mulighet ;)
    Nydelig blogg du har.

    klem fra meg

    SvarSlet
  180. Hej susi.... jeg napper 3 lodder , tillykke med det flotte besøgs tal.. jeg runder først de 20.000, så der er da et stykke op til dig ...smil..
    Go dag til dig .kh Diana

    SvarSlet
  181. Wow! Først og fremmest tillykke med de mange besøg - det er virkelig sejt! :)
    Og så lige wow nummer 2: Det var da nogle fantastiske give-aways du har kørende! :D
    Jeg må absolut smide 5 lodder i puljen! :)

    katrinelouise@gmail.com

    SvarSlet
  182. prøver lykken med 3 lodder :)))
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  183. Hold op det er flot med 1 million :-)
    Deltager med 1 lod.
    merete@bybusk.dk

    SvarSlet
  184. stort tillykke susi. 1 million besøgende !!!!!!!

    jeg er med på 4 lodder (har ingen blog) så jeg håber da, at jeg kan vinde en af dine fantastiske giveaways :-))

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  185. Sikke en masse fine præmier.......

    Jeg vil gerne være med på 3 lodder. Ja.. En af dem kunne jo være startsskuddet til min 50 års fødselsdag den 23. feb...;-)

    kh
    Hanne

    SvarSlet
  186. Tillykke med at din blog har så megen succes. Det er dig virkelig vel undt, for det er en superfin blog. Det enste ærgerlige er, at der endnu ikke har været en give away, hvor man har kunnet vinde Kenneth, til at udføre forskellige håndværksopgaver i hjemmet;-) Det har vi tilgode:-))
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Jeg er fast læser og du ligger naturligvis i min blogroll - og så kommenterer jeg her. Krydser fingre og tæer. De sager vil passe så dit på terrassen i sommerhytten:-)
    Kh. Kate

    SvarSlet
  187. HURRA og TILLYKKE med bloggen - Jeg er ny på dine blogs og har slugt dine indlæg råt. Glæder mig vildt til at følge dig fremover... Hvor der det bare skøn inspiration - både her og på sommerhusliv.:-) - Jeg deltager med 3 lodder i din fantastiske gavebod. :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.