onsdag den 30. januar 2013

Give Away Nr 9

Det nemlig lige den vi skal have gang i idag og den vil helt sikkert bringe lykke hos den heldige, ligesom alt det andet der efterhånden er lagt i bunken...

Præmien idag er ikke mindre en 2 kopper, 2 tallerkener og 2 skåle fra Kähler´s smukke Mano stel.

Mano stellet er designet for Kähler af Jeanette List Amstrup og findes i mange smukke farver...

Kähler er efterhånden en gammel herre, som i kan læse meget mere om her!

Hvis i skulle komme til Aarhus , så tag lige og kig forbi deres skønne Flagskibsbutik i kan se åbningstiderne og smukke billeder her!

Tilmelder i jer deres nyhedsbrev, er i med i konkurrencen hver måned om 4 af de skønne Mano kopper, så skynd jer at  tilmelde jer her!

Kähler har også deres helt egen shop, hvor der findes et væld af skønne sager i kommer direkte til shoppen her!


Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide jeres lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 10.....

















14 kommentarer:

  1. Ih sikken en masse lækkerier vi har mulighed for at vinde! Jeg har udset mig nogle favoritter ;0)

    SvarSlet
  2. Så lekre gevinster, Jeg skulle gjerne hatt det fra Mano. Det er en stor favoritt her i huset.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlet
  3. lige noget der står på min ønskeseddel. Karina, Farsø

    SvarSlet
  4. Wauw endnu en lækker give away, det er altså imponerende :)

    SvarSlet
  5. Oioioi, så BRA!!
    Dette er drømmepremien for meg:)

    Klem Line

    SvarSlet
  6. Du bliver jo ved ... ;o))
    Hvor er der altså mange, mange fine sager.
    knus Hanne

    SvarSlet
  7. Skønne gevinster hver dag.
    Stort arbejde du har gjort for at vi kan være så heldige at vinde så fine ting <3

    Glæder mig til vi snart ses søde <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  8. Godt nok mange lækre ting du har fået fat i - så må det godt blive 6. februar ;)

    Kh. Pia

    SvarSlet
  9. Ingen tvivl - Du har igen fundet en skønhed blandt skønheder, hvilke kun kan bringe lykke hos deres ejermænd. Kan kun sige: FANTASTICO til din super overdådige give away. :-)

    SvarSlet
  10. Heller ikke dårligt - virkelige skønne ting du har skaffet.
    Glæder mig til vi skal være sammen igen.
    Knus
    Anne

    SvarSlet
  11. Et af mine ynglingsmærker sammen med Green Gate :)

    SvarSlet
  12. Kähler har så smukke ting. Hvor er det også bare flot det her.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.