tirsdag den 29. januar 2013

Give Away Nr 8

Hold da op!! Jeg glæder mig så meget til at udtrække de 14 heldige vindere
d. 6 Februar 2013 for der er bare så mange fine sager...

Idag er det Ib Laursen, som står for sponsorgaven og det er ikke mindre end 2 lækre puder med pudefyld og en lækker plaid i en dejlig sart lyseblå farve.

Ib Laursen er et dansk firma, som har eksisteret siden 1971, hvor de åbnede deres første butik i Ribe og flere butikker fulgte efter...

De solgte butikkerne i midten af 80érne og har siden drevet firmaet udelukkende som engros handel  med Peter Laursen som Direktør....

Firmaet har stor succes med deres smukke brugskunst og møbler og findes i mange butikker både i ind og udlandet og jeg kan kun sige, de gør det super godt...

I kan læse mere om Ib Laursen Her! og se skønne billeder af alle deres smukke sager og her kan i også se  deres katalog, det nye er endnu ikke lagt på siden, men mon ikke det snart er på vej!!!



Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide jeres lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 9.....














9 kommentarer:

  1. Kan sørme godt forstå du glæder dig til at trække vinderne......Jeg glæder mig til at se om jeg selv er en af de heldige :-)
    Det er godt nok nogle flotte gaver der er på spil :-)
    Klem fra Louise

    SvarSlet
  2. Ja for Søren nogle fine ting , håber jeg er en af de heldige :-))

    Knus Luisa

    SvarSlet
  3. Igen en super fed gave! Knus Anne

    SvarSlet
  4. Ja vi andre har bestemt også svært ved at vente ;-) Der er så mange fine ting!
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  5. Skønne skønne Give Aways. Det bliver meget spændende hvem der løber med dem :-) X'er hvad X'es kan :-)

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå at du glæder dig til udtrækningen, ligesom det også føles næsten ærgerligt ikke selv at kunne deltage. Men ingen tvivl om at det må være et sus uden lige, at vente på den ultimative dag, hvor du skal glæde så mange, med de mest fantastiske sponsorater. Du er en lykkens gudinde, der har tilegnet dig unikke skønheder fra gavmilde sponsorer. :-)

    SvarSlet
  7. Ih, hvor fint :) Så spændende at se hvad der dukker op af overraskelser herinde :)

    SvarSlet
  8. Lækker Lækker give away - Nostalgisk og smukt til hjem og hygge.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.