fredag den 25. januar 2013

Give Away Nr 4

Ja! Nu er vi nået til Give Away Nr 4 som er sponsoreret af Møllegaarden.dk

I har chancen for at vinde et lækkert stort dejfad i valgfri farve fra Ib Laursen.

Møllegaarden har et kæmpe udvalg af Ib Laursens smukke sager og forhandler mange andre skønne mærker såsom Greengate, Maileg, Krasilikoff, Blommingville og mange flere.

Lige nu har Møllegaarden et Udsalg igang, i kan finde mange skønne tilbud  Her!

De køre hele Januar måned med et dagstilbud, som kan ses på deres Facebook gruppe, som i kan se Her!


Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 5.....









9 kommentarer:

  1. Det er jo nogle helt fantastiske gevinster, uha jeg krydser fingre for mine lodder ;)

    Hav en god dag.

    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  2. Sikke fine præmier !
    Jeg håber at være heldig med en af dem :o)

    God weekend til dig og din familie ♥

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  3. Ja jeg vil også gerne lige være med her skønne gaver

    Go´weekende susi

    Knus fra mig

    SvarSlet
  4. Og du bliver ved med de skønne gaver - heller ikke dårligt med sådan et dejfad. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare fine! Dejlige forårsfarver :)

    SvarSlet
  6. Jeg får helt lyst til at bage når jeg ser de flotte dejfade :)
    God weekend

    SvarSlet
  7. De er da bare for skønne. Du blir' ved og ved - Næsten som Duracell :-) - Den ene godte efter den anden slippes fri for at bringes videre til en glad vinder...

    SvarSlet
  8. Hvor er de flotte. Godt værktøj til lækkert bagværk.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.