torsdag den 24. januar 2013

Give Away Nr 3.

Nu får i chancen for at forkæle jer selv og en kær veninde eller husbond med en lækker frokost hos Savillas.dk på Lundø ved Skive.

Det er min ynglingcafe og butik, som jeg ofte besøger sammen med mine veninder, der er så hyggeligt, så man slet ikke har lyst til at tage hjem igen, når først man er kommet...

Sanne som ejer cafeen, laver den dejligste mad af de lækreste råvarer og hygger om sine gæster...

Skal i holde fest, er Sanne også frisk med hendes lækre mad ud af huset...

Cafeen har også en dejlig butik med nye ting som Maileg, Rice, Avoca, Greengate  og flotte gamle ting fra Sverige  og tro mig, man bliver nemt fristet Sanne har nemlig sans for de fine sager...

Butikken er en blanding af Svensk sommerhus stil og Fransk Vintage, så der er lidt for enhver smag...

I kan se et klip fra Tv/midt-vest, hvor Sanne fortæller lidt om butikken Her!



Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 4.....


Give Away Nr 3.


Give Away Nr 2.

Give Away Nr 1.



12 kommentarer:

  1. Virkelig en vild give away du har gang i - igen en lækker gevinst! Knus Anne

    SvarSlet
  2. OM jeg så vinder eller ej ,,, så skal jeg have besøgt denne skønne cafe/butik det er på min "to doo" liste i 2013 Bedste hilsner Merete :o)

    SvarSlet
  3. Jeg bliver lige forvirret her. Det vil sige at hvis man har smidt en kommentar til den første give away, så deltager man automatisk i allesammen?

    SvarSlet
  4. Det ser ut til å være en virkelig spennende plass :-) Lurer på hva min "husbond" hadde sagt, hvis jeg fortalte han at vi skulle til Skive å spise frokost :-D Ha ha ha Herlig.... Jeg var faktisk en hel uke i Skive i mine ungdomsår :-) Det var et samarbeid med skolen jeg gikk på og en skole i Skive! Jeg bodde hos en fantastisk familie i Skive som het Pedersen. Det hadde vært utrolig artig å reise tilbake dit :-D

    Klem Mona

    SvarSlet
  5. Alle 3 giveaways er megagode <3
    Herligt at du har overskud til at gøre livet sjovere for andre
    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  6. Det er første gang jeg deltager. Er det rigtigt?

    SvarSlet
  7. Count me in to all of your wonderful giveaways:) Greetinga from Finland!:) And p.s. there's a giveaway in my blog also:)

    SvarSlet
  8. Way, der vil jeg bare så gerne ud. Håber jeg vinder. Karina, farsø

    SvarSlet
  9. Way, der vil jeg bare så gerne ud. Håber jeg vinder. Karina, farsø

    SvarSlet
  10. Lyder klart som en sted der skal besøges, når jeg igen kommer på disse kanter. Yup Yup det ser skønt ud.
    Det er jo et rent gavemekka her på din blog - Bare så spændende... :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.