lørdag den 5. januar 2013

Give Away fra Rosenlund.

Tanja som har den skønne gårdbutik ROSEN-LUND som ligger i Suldrup syd for Aalborg, har været så sød at sponsorer denne Give Away.

Den heldige kan vinde en valgfri Wallstickers fra hendes kæmpe store udvalg.

Jeg selv kunne sætte dem op allevegne, kan simpelthen slet ikke stå for alle de smukke tekster som Tanja laver og slet ikke når man ser hendes butik, det ser så godt ud....

I kan selv vælge, om det skal være til at klistre på væggen eller til at male på, er sikker på at sådan en tekst vil pynte i et hvert hjem...

Tanja har udover sine skønne Wallstickers en masse andre skønne sager i hendes flotte netbutik, så tag og kig forbi, lige nu er der endda penge at spare på hendes udsalg, som i finder Her!

Tanja er uddannet dekoratør og det bærer hendes smukke butik helt klart præg af, jeg overdriver bestemt ikke, hvis jeg siger det er en af de smukkeste butikker vi har i Nordjylland, den er så hyggelig og et hvert besøg værd...

Hvis i kigger Her kan i se lidt om Tanja´s skønne gårdbutik og de arrangementer hun holder på gården, det er så hyggeligt....


For at være med skal i bare lægge en kommentar, så nemmere kan det ikke være :-)

Give Awayen Trækkes Lørdag d. 12 Januar 2013



Rosenlund´s gårdbutik i Suldrup

Her kan i se et lille udvalg af det Tanja forhandler..

72 kommentarer:

  1. Det er så nemt at være læser hos dig Susi; lækre give-aways, lækre billeder og gode links til brugbare gårdbutikker, interiorbutikker m.m.
    Jeg er helt sikkert med i denne giveaway, for har en kedelig, bar væg i soveværelset som gerne må blive frisket op med en wallsticker!
    God weekend!
    Hilsen
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  2. ihhh den vil jeg gerne være med i, og da jeg ligger kommentar som nr 2 og dette tal også er mit lykketal kan jeg da kun håbe på det bedste.

    SvarSlet
  3. Øjj en fin give-away..og det er lige det jeg mangler i mit lille Casa Asti.
    Jeg er oft inde på Rosen-Lunds sider og har flere Walstikkers der fra.
    Næste gang jeg rammer det nNordjyske er der helt sikker et par enkelte steder der er et must og Rosen-Lund er et af dem.
    Mange Hilsner fra Linda og Casa Asti.

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne deltage i denne fine give away :)

    SvarSlet
  5. Jeg har for nylig bestilt min første wall sticker hos hende, som snart skal op i mit køkken hvor der står "Queen of the kitchen":-) Men jeg kunne helt sikkert nemt finde plads til adskillige flere ... så jeg deltager med glæde. Jeg gad rigtig godt besøge hendes fysiske butik, men den ligger jo desværre meget langt væk fra Samsø. KH Marianne

    SvarSlet
  6. Hej Susi

    Er helt sikkert med i denne skønne Give Away <3

    Jeg kan se på Rosen-Lunds hjemmeside, at der er mange dejlige ting. Håber en dag jeg kan besøge butikken selv.

    Ha' en dejlig aften.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  7. Dejligt med sådan en give away, den vil jeg gerne deltage i.
    Tanja har så mange fine ting:-), kan helt sikkert bruge en wall sticker.

    Knus Helle

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne deltage og krydser fingre!
    venlig hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  9. Det ville være så dejligt at vinde,
    så jeg krydser fingre og håber.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  10. Hej, jeg vil gerne være med det er en rigtig fin give away

    SvarSlet
  11. Selvfølgelig deltager jeg - kan sagtes få plads til en wallstickers :-)

    SvarSlet
  12. Skøn give away - vil gerne deltage og krydser fingre:)
    Knus

    SvarSlet
  13. Uuh en lækker give-away :-)!

    SvarSlet
  14. jeg er helt klart med :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  15. Jeg også vil meget gerne deltage i denne fine give away :)

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne deltage i denne skønne give away!

    SvarSlet
  17. Jajaja, jeg vil rigtig gerne deltage. Jeg er ved at skal have nyt badeværelsesmøbel på vort lille badeværelse. Det er et gammelt møbel, en skænk hvor der skal laves hul til vasl.
    Ved siden af syntes jeg det kunne være fint med en lille wallsticker hvor der står, wash brush, floss og flush.. Eller noget i den dur...
    Så jeg smider et lod i lykke hatten..
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  18. Den må jeg være med i. Jeg kunne også godt tænke mig sådan en wall sticker på væggen. Det ser jo hammer godt ud.

    God lørdag aften til dig. Kære Susi.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  19. Uh, sikke en fin give away... Den vil jeg MEGET gerne vinde.. Har allerede fundet mange mange som jeg gerne vil vinde :) 1 KÆMPE lod
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  20. Årh jeg er helt sikkert med!!!

    SvarSlet
  21. ih hvor lækkert jeg vil gerne være med :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet
  22. os mig, os mig ;)det ville være så fint i mit (snart) nymalet køkken ;)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med:0)

    SvarSlet
  24. Ved lige hvad der skal stå, hvis jeg er heldig og vinde.

    SvarSlet
  25. Hmm. Mon ikke sådan en kan hjælpe på min stil forvirring?

    SvarSlet
  26. Jeg ville elske at kunne sætte denne op, på indersiden af min dør!
    http://www.rosen-lund.dk/Wallstickers/Tavle_wallstickers/wallsticker%20-%20Tavle%20ramme%2001_i1345.html

    - Ville gøre det så meget nemmere at huske alverdens småting, som jeg altid glemmer, selv når jeg skriver små noter til mig selv, som desværre bliver overset ):

    xoxo Sam Conradsen
    samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  27. Hej Susi.. Jeg prøver lige lykken. Knus fra mig;-)

    SvarSlet
  28. Er med (som jeg plejer). Haha. God weekend susi

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne deltage, jeg mangler lige en wallstickers til badevær . ;) knus

    SvarSlet
  30. Uha jeg kender godt hendes fine fine butik.. det er svært ikke at begrænse sig når man træder ind af døre dér.
    Og jeg vil elske at vinde din give away.
    mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  31. Denne vil jeg gjerne være med på. :)

    SvarSlet
  32. heisann, nytt år nye vinnersjanser, jeg er med :)
    mvh Trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Det er da nogle fantastisk smukke walstickers-- håber jeg er den heldige

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  35. Fed gave! Vi har også en give-away kørende, vind lækre produkter!
    www.blushandbrownies.blogspot.dk

    Kys Sofie og Anna!

    SvarSlet
  36. Jeg elsker bare tekster på væggen...

    SvarSlet
  37. Jeg håber og krydser alt hvad krydses kan, på at jeg blir den heldige :)

    SvarSlet
  38. Jeg kunne godt bruge nogle flere Wallstickers, synes de er så skønne.

    SvarSlet
  39. Uuhh.. Her vil jeg da gerne være med :)

    SvarSlet
  40. Det er så hyggeligt med wallstickers, så jeg deltager gerne :)

    SvarSlet
  41. Hej Susi

    ÅRHH jeg vil så gerne vinde,elsker bare wallstickers.
    de giver hjemmet personlighed.
    Knus Maj-Britt

    SvarSlet
  42. Hej Susi.
    Ved lige hvor den kunne pynte hvis jeg vandt. Hilsen Helle

    SvarSlet
  43. Sikke en skøn give away.
    Deltager meget gerne(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  44. Det ville pynte på min væg,elsker wallstickers. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Deltager også gerne, ejer ikke nogle waalstickers i nu :-))

    SvarSlet
  46. Uh ja, det er dælme en skøn netbutik ;0)
    Jeg krydser fingre for jeg er den heldige i denne omgang..
    God søndag

    SvarSlet
  47. Åh håber jeg vinder denne give-away. :D

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  48. Ja, det er en fed butik hun har og sådan en wallsticker kunne jeg godt bruge. Mvh Karina, Farsø

    SvarSlet
  49. Ja, det er en fed butik hun har og sådan en wallsticker kunne jeg godt bruge. Mvh Karina, Farsø

    SvarSlet
  50. Yay her vil jeg helt sikkert gerne deltage, din blog har givet mig kæmpe inspiration til at bruge wallstickers på spændende måder :)

    Mvh susanne

    SvarSlet
  51. Årh hvor ville jeg gerne hænge Elefantens Vuggevise op på min yngstes nye værelse! Sikke fine stickers!!

    SvarSlet
  52. Hejsa.
    Sikke en fin blos, og du har helt ret i at Tanjas wallstickers vil klæde et hvert hjem.
    Mange hilsner Pernille

    SvarSlet
  53. Svært at vælge mellem de mange skønne wallstickers :-)

    SvarSlet
  54. Jeg deltager gerne! Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  55. Ih det lyder vildt godt. Har lige tjekket siden ud.. Oooh det er godt der snart kommer børnepenge.. Smiler... En wallsticker er lige hvad manden og jeg har talt om vi skal ha anskaffet os. Desværre er det noget vi skal spare sammen til, da der ik er mange penge at "rutte" med når vi kun har 1 indkomst.. ( Pisse gensidig forsorgerpligt), nå det var et sidespring. Men jo der skal ligge lidt til side til boligen. Heldigvis har jeg en mand som selv tager del i beslutningerne og han har bestået IKEA testen MANGE gange, hi hi :-)

    SvarSlet
  56. Ej, hvor en fin præmie :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  57. Lækker præmie. Jeg vil super gerne være med.

    Glade hilsner
    Katrine G
    etopbyggeteventyr@hotmail.com
    www.etopbyggeteventyr.dk

    Husk at kigge forbi min give away. :-)

    SvarSlet
  58. Et lille citat til soveværelset drømmer jeg om!
    Jeg er helt sikkert med :-)

    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk
    -Nu med give away på bloggen :-)

    SvarSlet
  59. Krydser SÅ meget fingre!!!

    SvarSlet
  60. Sikken en fin give away, jeg krydser fingre for at jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  61. Rigtig fin giveaway. Jeg håber... :D
    Hilsen www.vinterfryd.dk

    SvarSlet
  62. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  63. Håber jeg er heldig denne gang:)

    SvarSlet
  64. Elsker wallstickers, så krydser finger.

    SvarSlet
  65. Nøjjj, jeg vil meget gerne deltage i denne Give Away. HAr altid ønsket mig sådan nogle Wallstickers!!.
    Håber meget, og krydser fingre.! ;)
    I øvrigt er det en rigtig god og interessant blog du har, og meget interessant læsning, og nogle super gode tips og tricks du giver. :) Mange tak for det.:)
    Mvh Lise-lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.