mandag den 21. januar 2013

Fine sager til billige penge.

I fredags var Kenneth og jeg afsted efter en bedstemor  kurvestol som jeg havde fundet i Gul Og Gratis, samt et flot sofabord til vores den yngste.

Det var pænt og velholdt helt uden skader, men stolen trænger til en gang hvid spray maling, så det får den, når det bliver vejr til det, Kenneth skal nemlig male den ude i skuret og der er lige koldt nok lige nu...

Lørdag da jeg var hos min søn og svigerdatter kørte jeg lige inden om en tankstation som de har i byen, den havde ophør og solgte alt til halv pris fra deres brugskunst og blomster, som er en del af butikken..

Har fandt jeg denne fine balje som passede perfekt til min gamle emaljekande og et sødt fuglehus, som jeg lige skal have gjort lidt ved.


Imorgen starter jeg et brag af en Give Away fest, nu jeg har rundet 1 Million besøg på min blog, det jo helt vildt!!! Og jeg er så glad for alle jer der kigger med, så det skal fejres med máner, så tag lige  og kig forbi imorgen...







11 kommentarer:

  1. Fine sager.
    Skøn kurvestol. Den kan jeg godt forstå du måtte eje :-)

    Det er så dejligt når man kan gøre en god handel.

    Ha' en dejlig aften.

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine handler du har gjort. Så herligt når det lykkes.

    Og waaauuu for et besøgstal. Stort tillykke. Jeg er spændt på hvad du har fundet på - det plejer ikke at være kedeligt.

    Kh Lise

    SvarSlet
  3. love your blog!!! angie from germany

    SvarSlet
  4. Fine sager du har købt....... jeg kikker forbi i morgen igen :-)

    SvarSlet
  5. Herligt med loppefund og ting på tilbud..:-)
    jeg har lige købt 2 flotte flaskevaser, du ved god de lidt mindre vinballoner til kr.75,- pr stk.
    De nye koster jo 400-500 stykke.
    Og et kobberfad/bakke til 35,-
    Selv om vi har laden fuld så kan jeg altså ikke lade være..:-)

    Vi vokser nok aldrig fra det med gode loppefund...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Liebe Susi,
    der Stuhl ist ja der Hit!!! WUNDERSCHÖN!!! Aber auch die anderen Fotos sind mal wieder traumhaft schön!!!

    Ganz liebe Grüße, Birgit

    SvarSlet
    Svar
    1. Fine handler og flot besøgstal du er oppe på :-)
      Kigger ind igen imorgen :-)

      Slet
  7. Sikke skønne sager du har købt der :o)

    Glæder mig til i morgen til din Give Away ♥ ♥ ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  8. Fine ting du faldt over der :-)
    Tillykke med det flotte besøgstal susi, det er godt gået sådan..

    SvarSlet
  9. Überskøn kurvestol, ej præcis sådan en ville jeg gerne ha til min veranda her på Samsø:-) FANTASTISK flot med over 1 million! Det er dælme godt gået. Tillykke med det

    SvarSlet
  10. Du er god til at finde ting der har sjæl og som er anvendelige. Knus Leila

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.