torsdag den 3. januar 2013

Endnu et stativ...

Ja! Det er oprindeligt til smykker, men jeg syntes godt nok det var noget stort til de få smykker som jeg har.

Istedet for at sende det retur, fik jeg den ide at jeg kunne spray male det hvidt og bruge det til mine bånd...

Så jeg satte Kenneth igang med spraymalingen, det han jo efterhånden en ørn til...

Stativet er fra Nordal og  købt hos SoMo-Art,  de har et stort udvalg af fine sager :-)

Båndene som der hænger på er fra Creativ Company i kan finde det Her!











10 kommentarer:

  1. God ide - passer perfekt til et krea værelse :-)

    SvarSlet
  2. Det ser fint ud med de bånd,
    og måske får men nemmere brugt af dem,
    når de sådan er fremme ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det nemlig detman gør, man skal ikke rode rundt i skuffer og skabe for at finde det :-)

      Knus Susi

      Slet
  3. En god ide at bruge tingene til andet end de er tænkt, og kønt ser det ud når båndene hænger fremme til fri afbenyttelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Der måtte ske et eller andet, da det var for dyrt at sende det retur og meget stort, så det er dejligt, når man kan bruge det til et andet formål.

      Knus Susi

      Slet
  4. Hvor er det blevet fint - glæder mig til at se dit kreaværelse når det bliver færdigt - bliver sikkert helt perfekt. Knus og dejlig dag fra Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til Kenneth går igang med at slibe vægge og pudse og male, det bliver så godt :-)

      Knus Susi

      Slet
  5. Sikke fint det er - og ja du har ret umiddelbart ser det lidt stort ud som smykkestativ :0)
    - smukke bånd i lækre forårsfarver.. Uhm bliver altid i godt humør, når jeg kigger forbi hos dig
    Rigtig god weekend
    KH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kiggede forbi, det er altid så hyggeligt.

      Ja! Det var alt for stort, var vist mere beregnet til en butik...

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.