fredag den 2. november 2012

Yes!! Så blev badeværelset klar...

Det er så fedt, hold da op! Hvor har jeg ventet på denne dag, hvor jeg bare kunne få lov til at vise jer resultatet af flere måneders arbejde ( mest min mands)...

Det har taget tid, men det har også fået den store tur og er blevet super godt.

Vores badeværelse er kun 5,5 kvm og vi har ingen mulighed for at bygge til, så vi har virklig gennemtænkt hver en detalje, så det kunne dække vores behov for skabs plads, som man jo altid mangler i et gammelt hus.

Kenneth har lavet det hele selv, selvom han hader at sætte fliser op, så gik det over alt forventning...

Alt er bygget op i gasbeton, nemt og lige til...

Vi har købt limtræet til vores skuffer og låge i Bauhause de har altid et godt tilbud på limtræ, så det kostede os ca. 600 kr at lave dem allesammen.

Vi har prøvet at holde det nede på et lille budget og det må jeg sige vi har klaret.

Her bruger vi meget Gul & Gratis, når vi skal finde bygge materialer, som vi tit finder til under det halve der inde, så der er nogen penge at spare :-)

Vi har vi fået gode råd og vejledning til alt malerarbejdet hos Jotun forhandleren Østergaards Farvehandel i Hobro ( Den nærmeste forhandler i nærheden af os)

Vi ville være helt sikre på, at vi gjorde det rigtig, når det var et vådrum og de havde bare alt det vi skulle bruge til det formål...

Hvis i selv skal igang med et maler projekt, er der masser af råd og vejledning på Jotun´s side Her, den har været en stor hjælp for os, når der var noget vi blev i tvivl om...

Håber i kan bruge nogen af ideerne....

Ha´en dejlig weekend derude og Tak fordi i kiggede med ...


















































36 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Sikke et arbejde, men resultatet er jo fantastisk. Jeg er sikker på at I bliver rigtig glade for det.
    Tillykke med det nye badeværelse.

    SvarSlet
  2. Det er godt nok gennemført! Og SÅ meget dig!

    SvarSlet
  3. Det er da blevet et rigtig fint resultat.
    Meget gennemført!

    SvarSlet
  4. Helt fantastisk super flot.

    SvarSlet
  5. Hei ... Bloggen din er så inspirerande ! Utrulig fint bad , dere er kjempe flinke ! Fantastisk flott hjem :) digger bloggen din :) Er veldig glad i Danmark feriere der vert år , syns det er fantastisk land :) klem J

    SvarSlet
  6. Hvor er det blevet fint og gennemført. Der er virkelig ikke overladt noget til tilfældighederne.
    Jeg er vild med, at du er så tro mod din stil :-)

    SvarSlet
  7. Bare flot. Vil du fortælle hvor du har købt vandhane pus vask
    Knus

    SvarSlet
  8. Quanta coisa linda, adoro vir aqui e ver tanta fofura!
    Vejo todas as suas postagens...

    Beijos do Brasil,
    Ana

    docelardatiaana.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Det er det smukkeste badeværelse jeg har set, sådan må mit også gerne være:-). Men det bliver nok ved drømmen.
    Tak for kigget i jeres skønne hjem. Og tak for handlen idag.
    Jeg er så glad for den fine Maileg kaninpige.
    Knus Helle

    SvarSlet
  10. Ih - hvor er det blevet fint - Kan sagtens forstå at du er glad for dit bad :-D God weekend

    SvarSlet
  11. Hvor er det blevet flot Susi.
    Man får jo helt lyst til at flytte ind på dit badeværelse :-)
    God fredag til dig og dine
    Knus Anette

    SvarSlet
  12. Er du gal, hvor er det smukt!Jeg er især vild med - og misundelig over - dine paneler. God weekend!

    SvarSlet
  13. Hej Susi.
    Hvor ser det bare godt ud. Lækkert lækkert badeværelse. Dygtig mand du har.
    Knus

    SvarSlet
  14. Wow Susi. SMUKHED hele vejen igennem. Jeg vil elske at gå på toilet hos jer, kan jo sidde der og kigge og kigge rundt...
    Det kan I rolige være stolt over :)
    God weekend

    SvarSlet
  15. KJEMPEFLOTT ble det, aldeles nydelig:) God helg!

    SvarSlet
  16. Hold da op hvor er det flot, tillykke med det....

    SvarSlet
  17. Hej Susi
    Super smukt og total gennemført,din mand må da snart have en lang og varm ferie,så som han har knoklet,men han kan lide det så hva Søren...... tillykke med det,du kan sagens være stolt.
    Husk lige næste gang at melde dig til danmarks skønneste hjem ,jeg tror der er en chance.
    Knus Maj-Britt

    SvarSlet
  18. Hvor ser det bare godt ud ...
    Han ka' bare ;0)
    God weekend

    SvarSlet
  19. Badet ble nydelig! Skulle ikke tro det var så lite - det ser mye større ut :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlet
  20. Ja, man kan jo ikke sige så meget andet end- DET ER BLEVET UTROLIG SMUKT!!!! Det hænger så flot sammen det hele. Virkelig et supet flot stykke arbejde både dig og Kenneth har lavet. Det er så skønt når man kan sidde og nyde sit badeværelse både når man skal i bad eller om når det drejer sig om bummelum :D))))))
    Ren hygge..

    Ha en god weekend og tillykke med det lækre badeværelse..
    Knus fra mig Tina

    SvarSlet
  21. WAOWWWWW..... hvor er det bare blevet flot og hvor passer det godt til alt det andet du har. Det er bare så gennemført! Hvis jeg engang kommer og besøger dig, så vær sikker på at jeg lige skal "låne" toilettet" ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  22. Dejligt dejligt badeværelse.
    Meget gennemført stil, må man sige!

    Jeg har vist aldrig set et ur på et badeværelse før, men det er da et super praktisk sted at have det. Jeg har som regel altid noget jeg skal nå efter jeg har været i bad, så det kunne være rart at holde øje med tiden. :-)

    SvarSlet
  23. Wauw...Hvor er det FLOT altså :-)
    Vild med det badeforhæng, har du selv syet det ? sødt med de knapper. Tak for at du deler her med os...Hu Ha...kunne side her i timer, og kigge din side :-) Tillykke med rummet og go weekend. Hilsen Jonna.

    SvarSlet
  24. Så dygtig din Kenneth han er! Og så med din finish er det helt perfekt!

    SvarSlet
  25. Jeg er fuld af beundring over både det praktiske arbejde, der er lavet og din indretning med opsætning ned i mindste detalje.
    Supersmukt er det :o)

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  26. Hvor er det bare flot og gennemført Susi... Du og din mand er godt nok dygtige :-)
    Det er jo en helt drøm at skulle på toilet hos dig!!

    Tillykke med det flotte resultat...

    Knus og god dag fra Louise

    SvarSlet
  27. Bellissimo complimenti!!! baci!!

    SvarSlet
  28. Whauuuu hvor ser det bare skønt ud, kan godt forstå du er meget glad for jeres nye badeværelse, det er da bare blevet så skønt.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  29. Liebe Susi,
    ich bin so begeistert!!!! Das Badezimmer ist ein Traum!!!! Ganz großes Kompliment an Kenneth, einfach wunderschön!!!!! Und dann hast du es so liebevoll dekoriert♥♥♥
    Knus,
    Tini

    SvarSlet
  30. Hvor er det blevet flot..:-)
    Hver cm. er udnyttet kan jeg se.
    Dejligt når man kan lave så meget selv...så kan man få det lige som man vil.
    Må sige at jeg mange gange savner min handymand som ikke er her mere.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  31. Tusind... Tusind Tak for alle jeres søde hilsner, de gør mig så glad :-)

    Til Charlotte
    Vasken er fra Ikea, men tror den er udgået desværre og blandingsbatteriet er købt her:http://www.lavprisvvs.dk/shop/damixa-tradition-haandvaskarmatur-222803p.html

    Knus Susi

    SvarSlet
  32. Hvor er det blevet fint Susi - lige dig :0)
    Og som altid fine små detaljer. Kan godt forstå du er glad..
    Mange tak for kigget og rigtig god aften
    KH.

    SvarSlet
  33. Sikke et lækkert badeværelse I har fået jer og nogle virkelig flotte detaljer :-) smukt...

    SvarSlet
  34. FLOT FLOT :-) må lige høre ang bruseforhæng, er det syet selv?? Og hvad har du evt gjort for at vandet ik trænger igennem ??;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tilde

      Jeg har syet hvid badeforhæng på indersiden :-)

      Dejligt du kan lide det.

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  35. Dejligt badeværelse i har fået lavet der :)

    Vi er den dovne type, så vi bestilte vores hos http://www.copenhagenbath.com/index.php :)

    Men vi er desværre ikke så handy, så vi må ty til de "nemme" metoder.

    Mvh
    Helene

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.