søndag den 11. november 2012

Se hvad jeg fandt hos Maileg!!!

Jeg var nemlig afsted igen i Fredags, sammen med to søde piger.

Der var ikke det store udvalg tilbage, men jeg fik da lidt med hjem.

Gik mest efter kaninerne uden tøj, da min mor har lovet at komme igang med at sy noget tøj til dem, især til de store, for der er udvalget ikke særlig stort.

Jeg fandt nogle rester af deres eget stof, så tøjet kommer til at passe til og ellers bliver det i Maileg´s farver....

Jeg har fundet noget mere, end det jeg viser, men det er til julegaver, så det kan jeg ikke lige vise jer:-)))

De har stadig åben nogle gange endnu, hvis i skulle får lyst til at kigge forbi, i kan se deres åbningstider Her!

Der er mange penge at spare på det meste af det, men det er gamle kollektioner, bare så i ikke forventer, at i kan købe noget af det nye fra i år...












17 kommentarer:

  1. Viiiiiiillldt lækre ting du har fået fat i Susi.. De kaniner er da for skønne:) Wauuuuu... tillykke med det de flotte ting.. Så er det man kunne ønske at man boede lige i nærheden, så man kunne nå at komme derhen et smut,,
    Ønsker dig en dejlig weekend
    Knus Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det ik´så ringe og bo så tæt på Maileg, men så har i jo så mange andre Lagersalg derovre på den anden side :-))

      Ha´en dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
    2. Ja snøft men ingen overhovedet her

      Slet
  2. Tænk hvor kan man finde mange smukke ting der...flot collage ;-)
    Skøn søndag til dig..knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Man kan nemt finde guld til ingen penge,helt klart et besøg værd <3

      Du må også have en dejlig dag Gitte

      Knus Susi

      Slet
  3. Hei.
    Ååå så mange dine bilder,
    Elsker maileg ,
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem fra sylvia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Sylvia, er også helt skudt i Maileg, som du nok kan se :-))

      Ha´en dejlig Søndag

      Knus Susi

      Slet
  4. Man blir jo bare helt vill av disse fine sakene. :) Supre bilder der både tingene og fargene kommer godt fram.

    SvarSlet
  5. Hold da lige op hvor har du købt meget - det er super lækkert! Din familie må da glæde sig til jul, for tænk at være på julegave med dig - og få lækre ting fra Maileg :) Hvor meget måtte du f.eks. punge ud for ham kalendernissen?
    Knus og fortsat god søndag
    Anne

    SvarSlet
  6. Hej Hulda

    Ja! Så forstil dig når man kommer ind i lokalet, man bliver ellevild... men der er mange kvinder, som har det lige sådan, så det er om at slå koldt vand i blodet :-))

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Hej Anne

    Ja! Der kom lidt med hjem, du må altså med..vi kan nå det endnu søde :-)

    Jeg gav 325 kr for kalendernissen, så det var sådan cirka halv pris <3

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt nok billigt! Synes godt nok at du har fundet nogle fine ting - så lidt er der altså stadig at komme efter kan jeg se? Knus Anne

      Slet
  8. Ja! Der var noget men ikke lige det jeg søgte, ville så gerne have haft en kanin med hængeøre...Men det må blive næste gang...

    Kan du ikke lokke Henriette med derop en tur...

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Helt enig med Anne :-) Fine ting og skønne skønne billeder og sikke heldig du har været, at få fat i alt det fra Maileg :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Hej Birgitte

    Ja! Jeg fandt da lidt, men udvalget plejer at være meget større.

    Du må endelig sige til hvis du skal ha´bud med til næste gang, hvis ikke du får tid til at komme forbi, du ved der altid er overnatnings muligheder her hos mig.

    Det kunne være så hyggeligt :-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Det ville være skønt begge dele - både overnatning og så en tur hos Maileg sammen med dig :-)
    Jeg vil meget gerne på besøg + overnatning og sikke vi skulle hygge :-)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det kunne være så hyggeligt <3

      Det må vi finde ud af søde.

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.